۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۷۲۷
انتشار: ۲۲:۳۲ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

پاداش 300 میلیونی برای قهرمانان کشتی ایران؛ جوایز رنکینگ مجارستان پرداخت شد

پاداش 300 میلیونی برای قهرمانان کشتی ایران؛ جوایز رنکینگ مجارستان پرداخت شد
اتحادیه جهانی کشتی جوایز نقدی نفرات برتر مسابقات رنکینگ را پرداخت کرد. عباس ابراهیم‌زاده و علی رضایی، دو کشتی‌گیر مدال‌آور ایرانی، امروز پاداش 4 هزار فرانک سوئیسی (حدود 300 میلیون تومان) خود را دریافت کردند.

جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ مجارستان پرداخت شد.

به گزارش فارس، اتحادیه جهانی کشتی برای نفرات برتر مسابقات رنکینگ خود جوایز نقدی درنظر گرفته و بر این اساس مبلغ 4 هزار فرانک سوئیس (حدود 300 میلیون تومان) مجموع جوایز مدال آوران کشورمان در این مسابقات بود که پاداش عباس ابراهیم زاده و علی رضایی امروز در اردوی تیم ملی کشتی آزاد توسط محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران، به نمایندگی از فدراسیون کشتی به آنها اهداء شد.

همچنین جوایز سایر کشتی گیران مدال آورد در این مسابقات نیز به حسابشان واریز می شود.

مبلغ پرداخت شده در آینده به صورت تهاتری در حساب فدراسیون با اتحادیه جهانی کشتی لحاظ می گردد.

ارسال به دوستان
این ۱۰ کشور، یک میلیارد نفر به جمعیت جهان اضافه می‌کنند(+اینفوگرافی) اینجا زیبا‌ترین و تماشایی‌ترین جنگل ایران در پاییز است (+عکس) میوه های آنتی اکسیدان دار کدامند؟! فلسفۀ سورن کی‌یرکگارد؛ چرا انسان «مضطرب» است؟ 4 اقدام شجاعانه 4 ایرانی در روزهای تهدید اسرائیل تیراندازی به یک محیط‌بان در اصفهان/ وضعیت چشم مصدوم وخیم است علم‌ الهدی: من هیچ دخالتی در مسائل عزل و نصب نکرده و نمی‌کنم  مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت حمله پهپادی به تل آویو را برعهده گرفت گردان‌های قدس: عسقلان وشهرک‌های اطراف نوار غزه را موشک‌باران کردیم جاسوسی از حساب بانکی نخست وزیر و وزرای ایتالیا دستور پزشکیان برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس بخشش ۶ مامور محکوم به قصاص از سوی اولیای دم ۳ مقتول قالیباف: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان: نیروهای نخبه هنوز وارد درگیری نشده‌اند بازداشت عاملان رعب و وحشت در مشگین شهر اردبیل