۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۸۶۹
انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳

حسن یزدانی: چوپان مستحق طلای مستر المپیا بود (+عکس)

حسن یزدانی: چوپان مستحق طلای مستر المپیا بود (+عکس)
حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران، با انتشار استوری در اینستاگرام، به نایب قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا 2024 واکنش نشان داد و او را شایسته کسب مدال طلا دانست.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد هم به افتخارآفارینی هادی چوپان واکنش نشان داد.

هادی چوپان در رقابت های مستر المپیا 2024 رقابت را به سمسون داودا واگذار کرد و برای دومین بار نایب قهرمان این مسابقات شد.

حسن آزادکار پر افتخار کشورمان هم با یک استوری از حسن یزدانی تمجید کرد و او را مستحق مدال طلای مستر المپیای 2024 دانست. هادی چوپان سال گذشته هم نایب قهرمان مست المپیا شده بود.

استوری حسن یزدانی را مشاهده می کنید:

حسن یزدانی: چوپان مستحق طلای مستر المپیا بود

ارسال به دوستان
کره جنوبی: در بالن‌های ارسالی از سوی کره‌ شمالی دستگاه‌های موقعیت‌یاب کشف کردیم سعدی و چین؛ دو سوی جاده ابریشم؛ نمایشگاهی از تبادلات فرهنگی دو ملت عراقچی: ایران هم آماده جنگ است هم آماده صلح ترامپ: نسبت به وقوع جنگ جهانی سوم نگران هستم بی‌بی لوعه، بانوی مقاومت خوزستان، درگذشت بحران مسکن ترکیه را فرا گرفت: اجاره خانه در استانبول به ویرانه‌ها رسید (+عکس) اختلاف 3 امتیازی؛ هادی چوپان یک قدم تا قهرمانی مستر المپیا فاصله داشت (+جدول امتیازات) جزئیات درباره ایرپاد جدید اپل که می‌تواند سمعک باشد کفگیر بارسلونا به ته دیگ خورد؛ لاماسیا، تنها امید برای نجات آبی‌اناری‌ها طلافروش ها ملزم به نصب دوربین مشرف به چهره مشتریان شدند زیدان، ناجی منچستریونایتد؟ رویاپردازی یا واقعیت؟ جنگ ستارگان در دبی؛ ایران به دنبال انتقام از قطر خداحافظی قهرمان شکست‌ناپذیر: کریس بامستد از مسترالمپیا خداحافظی کرد مبلغ دقیق عیدی کارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر است ؟ خودروئی که از چشمان سوفیا لورن الهام گرفته است! (+عکس)