۲۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۲۵۹
انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

گردان‌ های القسام ۲ تانک مرکاوا را در رفح شکار کردند

گردان‌ های القسام ۲ تانک مرکاوا را در رفح شکار کردند
گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهایش در عملیات امروز خود در نزدیکی مسجد «الصراط» در محله «الجنینه» در شهر رفح ۲ دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.
شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در عملیات امروز (دوشنبه) خود ۲ دستگاه تانک مدل مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در رفح هدف قرار داد.
 
به گزارش ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهایش در عملیات امروز خود در نزدیکی مسجد «الصراط» در محله «الجنینه» در شهر رفح ۲ دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.
 
با وجود تمام استحکامات و توانایی‌های فنی که تانک‌های مرکاوا از آن برخوردار هستند، اما مقاومت فلسطین در طول جنگ غزه بارها این خودروهای زرهی را منهدم کرده است.
 
همچنین این گردان‌ اعلام کرد یک بمب ضد نفر را در نزدیکی جمعی از سربازان ارتش اشغالگر که در حال ورود به یکی از خانه‌ها در محله الجنینه بودند، منفجر کردند و در نتیجه آن تعدادی کشته یا زخمی شدند.
 
گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم امروز اعلام کرد نیروهایش با گلوله‌های خمپاره محل تجمع سربازان دشمن و خودروهای زرهی آنها در منطقه «جبل الکاشف» در شرق اردوگاه جبالیا را هدف قرار دادند.
 
بیش از یک سال از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنگ نسل‌کشی می‌گذرد و رژیم صهیونیستی هنوز با حمایت آمریکا به حملات خود علیه مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های شهری در غزه ادامه می‌دهد. این حملات تاکنون بیش از ۱۳۹ هزار شهید و زخمی و بیش از ۱۰ هزار مفقودی داشته و ویرانی گسترده و قحطی را بر جای گذاشته است.
برچسب ها: گردان القسام ، تانک
ارسال به دوستان
این جفا حق فیلمسازان هم نسل کیمیایی نیست مهمترین اولویت دولت در بودجه سال آینده از زبان پزشکیان ادعای اسرائیل درباره کشف یک تونل متعلق به حزب‌الله سکوت فکری شکست؛ عذرخواهی سرمربی مس شهربابک به دنبال حواشی ظریف: معاونت راهبردی و مرکز بررسی‌های استراتژیک اصلأ سیاست کشورگشایی ندارد/ نگرش دولت چهاردهم به تصدی‌گری و تنظیم‌گری، اعتدالی است/ در همه امور نمی‌توانیم تنظیم‌گری کنیم استقبال بی‌نظیر از بازی ایران و قطر؛ استادیوم راشد یکپارچه ایرانی می‌شود سازمان ملل: اسرائیل درحال مسدود کردن کامل نوار غزه شمالی است بیرانوند: به دنبال شکستن رکوردها نیستم، فقط می‌خواهم ایران را به جام جهانی ببرم کریم باقری آماده همراهی پرسپولیس در قطر؛ مجوز آسیایی صادر شد ایران: به هیچ وجه در طراحی، تصمیم گیری و اجرای عملیات ۷ اکتبر نقشی نداشته‌ایم شهادت ۲ هزار و ۳۰۹ لبنانی در حملات اسرائیل پژوهشگران: مردان و زنان برای کاهش وزن به صبحانه متفاوت نیاز دارند قلعه‌نویی: با برد قطر، راه جام جهانی 2026 هموار می‌شود زندان اوین تهران باغ موزه می‌شود؟ نامگذاری ۲ پل بزرگ ارتباطی کرج به نام شهیدان رئیسی و سیدحسن نصرالله