۲۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۲۹۷
انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

جنگ فوتبال اروپا علیه فیفا؛ شکایت رسمی به دلیل تقویم فشرده مسابقات

جنگ فوتبال اروپا علیه فیفا؛ شکایت رسمی به دلیل تقویم فشرده مسابقات
لیگ‌های بزرگ اروپا و اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای به دلیل افزایش بی‌رویه تعداد مسابقات و فشار بیش از حد بر بازیکنان، از فیفا به کمیسیون اروپا شکایت کردند.

لیگ‌های اروپایی، لالیگا و فدراسیون بین‌المللی فوتبالیست‌های حرفه‌ای از فیفا به کمیسیون اروپا شکایت کردند.

به گزارش فارس، از فیفا به خاطر فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان شکایت شد. فدراسیون بین‌المللی فوتبالیست‌های حرفه‌ای، لیگ های اروپایی و لالیگا رسماً از فیفا به کمیسیون اروپا شکایت کردند!

آنها مدیریت تقویم مسابقات بین المللی و تصمیمات مربوط به فرمت جدید مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها را به چالش کشیدند.

علت اصلی آن مصدومیت بی‌اندازه بازیکنان در این فصل است. فدراسیون‌ها و باشگاه‌های فوتبال معتقد هستند با توجه به افزایش بازی‌ها و فشار تقویمی، آسیب‌دیدگی بازیکنان بیشتر شده است.

این در حالی است که  برنامه فشرده جام جهانی باشگاه‌ها هنوز آغاز نشده! تیم‌هایی مثل رئال مادرید پیشتر اعتراضات تند خود را نسبت به این مسابقات اعلام کرده بودند. 

برچسب ها: فیفا ، لالیگا
ارسال به دوستان
نتانیاهو رسما نیروهای یونیفل را تهدید کرد تماس تلفنی وزیر خارجه چین با همتای ایرانی و اسرائیلی در یک روز /  وزیر خارجه چین : همه طرف های درگیری ایران - اسرائیل، از تنش دوری کنند حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه گندوز با کلین‌شیت درخشان، الجزایر را به پیروزی رساند؛ ستاره پرسپولیس در اوج استقلال در انتظار سرمربی خارجی؛ هواداران چشم به راه اعلام رسمی گندوز درخشش در پرسپولیس را به تیم ملی برد؛ حضور ثابت در ترکیب الجزایر پیکر شهید نیلفروشان به کربلا منتقل شد روایت دست اول عضو حزب الله از روز انفجار پیجرها: پیام با فونت ریز فرستاده شده بود گواردیولا، گزینه رویایی انگلیس؟ آینده سرمربی سیتیزن‌ها در هاله‌ای از ابهام تروئیکای اروپایی و ایتالیا حمله اسرائیل به یونیفل را محکوم کردند ۱۸ شهید در حمله اسرائیل به یک روستا در لبنان سرمربی تیم ملی پرتغال: رونالدو برای ما همچون یک بازیکن زیر 25 سال است نایب‌ رئیس شورای امنیت روسیه: مذاکرات هسته‌ای با آمریکا به مثابه گفت‌وگو با هیتلر است اردوغان: تل‌آویو خواهان صلح نیست نتانیاهو: ما بهای دردناکی می‌پردازیم