۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۳۲۶
انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

سازمان ملل: اسرائیل درحال مسدود کردن کامل نوار غزه شمالی است

سازمان ملل: اسرائیل درحال مسدود کردن کامل نوار غزه شمالی است
دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که از حملات هوایی ۱۰ روزه رژیم اسرائیل به شمال غزه که منجر به گرفتاری ده‌ها هزار غیرنظامی بدون آذوقه و آب شده، وحشت زده است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد: به نظر می رسد ارتش اسرائیل در حال مسدود سازی کامل نوار غزه شمالی است.
 
به گزارش ایرنا، دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که از حملات هوایی ۱۰ روزه رژیم اسرائیل به شمال غزه که منجر به گرفتاری ده‌ها هزار غیرنظامی بدون آذوقه و آب شده، وحشت زده است.
 
این دفتر سازمان ملل متحد گفت: «در سایه تشدید خصومت‌ها در سراسر خاورمیانه، به نظر می‌رسد که ارتش اسرائیل به دنبال مسدود کردن کامل شمال غزه از سایر این منطقه است و با بی‌توجهی مطلق به جان و امنیت غیرنظامیان فلسطینی دست به خصومت می‌زند».
 
دفتر حقوق بشر سازمان ملل افزود که گزارش‌هایی دریافت کرده که سربازان اسرائیلی تپه‌های شنی را در نقطه‌ای کلیدی ایجاد کردند و عملاً غزه شمالی را مسدود کرده و به سوی کسانی که قصد فرار داشتند، شلیک کردند.
 
«فیلیپ لازارینی» کمیسر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرده که نظام بهداشت در شمال نوار غزه تقریبا به طور کامل فرو پاشیده است.
 
او با اشاره به محاصره شمال نوار غزه توسط نظامیان رژیم اسرائیلی گفته است که بیش از ۴۰۰ هزار نفر همچنان در شمال غزه در محاصره هستند.
برچسب ها: اسرائیل ، غزه
ارسال به دوستان
حکم سنگین محمود فکری اعلام شد ایران وضع تحریم‌ های جدید اتحادیه اروپا و انگلیس را محکوم کرد آخرین نظرسنجی‌ ها از انتخابات آمریکا عراقچی: در حال برنامه‌ریزی برای ادامه رایزنی‌ها در دیگر پایتخت‌های کشور‌های منطقه هستیم شرکت هفت تپه: پایان قرارداد یا تعلیق از کار و یا برخورد انضباطی در مورد همکار حادثه دیده را تکذیب می‌کنیم کشته شدن ۱۶ نظامی اسرائیلی از آغاز عملیات زمینی در لبنان نتانیاهو: بی‌رحمانه به حزب‌الله حمله می‌کنیم، از جمله در بیروت ترک سیگار حتی در ۷۵ سالگی می‌تواند امید به زندگی را افزایش دهد پیکر شهید نیلفروشان وارد کشور شد فتوشاپ با هوش مصنوعی قدرتمندتر شد؛ حذف خودکار پس‌زمینه و تولید تصاویر با کیفیت بالا (+عکس) آکسیوس: اختلاف بین هریس و بایدن بالا گرفته است انقلاب در درمان بیماری‌های مغزی؛ کنترل مغز با میدان مغناطیسی ترامپ، از هریس خواست تا تست هوش بدهد گوترش حمله گسترده اسرائیل به شمال غزه را محکوم کرد نتانیاهو رسما نیروهای یونیفل را تهدید کرد