۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۳۴۷
انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

گواردیولا، گزینه رویایی انگلیس؟ آینده سرمربی سیتیزن‌ها در هاله‌ای از ابهام

گواردیولا، گزینه رویایی انگلیس؟ آینده سرمربی سیتیزن‌ها در هاله‌ای از ابهام
با پایان یافتن قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال جذب این مربی موفق اسپانیایی است.

اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتخاب جانشین گرت ساوت‌گیت با پپ گواردیولا تماس برقرار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال با پپ گواردیولا از منچسترسیتی برای انتخاب سرمربی بعدی انگلیس "تماس غیررسمی" برقرار کرده است.

تیم ملی انگلیس پس از جدایی گرت ساوت‌گیت، به دنبال شکست در فینال یورو 2024 مقابل اسپانیا، مربی جدیدی را انتخاب نکرده تا جانشین دائمی این مربی انگلیسی باشد.

با تصمیم بزرگی که فدراسیون فوتبال انگلیس باید اتخاذ کند، به همین دلیل تصمیم گرفته شد برای سه اردوی پیش روی سه شیرها، لی کارزلی، مربی تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس، به عنوان جانشین موقت ساوت‌گیت انتخاب شود.

در حالی که این مربی 50 ساله بسیاری را با عملکرد هجومی خود تحت تأثیر قرار داده و تقریباً تمام ستاره‌های خط حمله انگلیس را در چهار بازی خود تا کنون به کار گرفته، اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد سرمربی دائمی جدید را انتخاب کند.

و این جست‌وجو اکنون هیئت حاکمه فوتبال انگلیس را به پپ گواردیولا رسانده، چون آینده او در منچسترسیتی با توجه به وضعیت قراردادی این مربی که در پایان فصل تمام می‌شود، نامشخص است.

بر اساس اطلاعات روزنامه تایمز، اتحادیه انگلیس با پپ گواردیولا مذاکراتی داشته و پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده در مورد آینده خود تصمیم‌گیری کند.

بر اساس این گزارش، اتحادیه فوتبال در شروع فصل جاری "تماس‌های غیررسمی" با گواردیولا برقرار کرده و این مربی اسپانیایی برای آن‌ها "گزینه ایده‌آلی" خواهد بود.

با توجه به موفقیت او در ورزشگاه اتحاد، عجیب نیست که منچسترسیتی بخواهد این مربی 54 ساله برای فصل دهم با این باشگاه به همکاری‌اش ادامه دهد و گواردیولا هم هنوز به اتحادیه فوتبال انگلیس پاسخ مشخصی نداده است.

ارسال به دوستان
حکم سنگین محمود فکری اعلام شد ایران وضع تحریم‌ های جدید اتحادیه اروپا و انگلیس را محکوم کرد آخرین نظرسنجی‌ ها از انتخابات آمریکا عراقچی: در حال برنامه‌ریزی برای ادامه رایزنی‌ها در دیگر پایتخت‌های کشور‌های منطقه هستیم شرکت هفت تپه: پایان قرارداد یا تعلیق از کار و یا برخورد انضباطی در مورد همکار حادثه دیده را تکذیب می‌کنیم کشته شدن ۱۶ نظامی اسرائیلی از آغاز عملیات زمینی در لبنان نتانیاهو: بی‌رحمانه به حزب‌الله حمله می‌کنیم، از جمله در بیروت ترک سیگار حتی در ۷۵ سالگی می‌تواند امید به زندگی را افزایش دهد پیکر شهید نیلفروشان وارد کشور شد فتوشاپ با هوش مصنوعی قدرتمندتر شد؛ حذف خودکار پس‌زمینه و تولید تصاویر با کیفیت بالا (+عکس) آکسیوس: اختلاف بین هریس و بایدن بالا گرفته است انقلاب در درمان بیماری‌های مغزی؛ کنترل مغز با میدان مغناطیسی ترامپ، از هریس خواست تا تست هوش بدهد گوترش حمله گسترده اسرائیل به شمال غزه را محکوم کرد نتانیاهو رسما نیروهای یونیفل را تهدید کرد