۲۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۷۱۹
انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳

اعلام محدودیت های ترافیکی در پایان هفته

اعلام محدودیت های ترافیکی در پایان هفته
در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روزجمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی در پایان هفته را اعلام کرد.
 
سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات محدودیتهای ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ الی ساعت ۰۷۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت تردد در محور کرج- چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.
 
سرهنگ شیرانی با اشاره به پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک تصریح کرد: در روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می گردد. (شمال به جنوب)، از ساعت ۱۷:۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می گردد. همچنین از ساعت ۲۴۰۰ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
 
وی با اشاره به محدودیت قطعی در این محور گفت: روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۵:۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل، از ساعت ۱۷:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۳:۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت۱۱۰۰ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.
 
وی درباره محدودیت‌های تردد در محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ و همچنین¬ از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ و ۲۷ از محور هراز ممنوع است.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روزجمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به محور فشم گفت: از ساعت ۱۷۰۰ الی ۲۰۰۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیگان (ابتدای پیچ آریانا) بصورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.
برچسب ها: ترافیک ، محدودیت ، اعلام
ارسال به دوستان
بیش از ۸۰ درصدِ کشورها در توقف تخریب اکوسیستم های زمین شکست خورده‌اند پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی چکار می‌کند؟ گواهینامه دو زبانه برای رانندگی در خارج از ایران کافی نیست نیاز کشور به ۳۵۰ جراح مغز و اعصاب تا ۵ سال آینده ترامپ در سخنرانی انتخاباتی: بحث و جدل بسه، بیایید برقصیم! / بایدن: ترامپ خُل شده(+فلیم) محمد مهاجری خطاب به سخنگوی دولت : ماله نکشید، اقناع کنید / اگر برای جامعه جواب به دردخور ندارید، پشت میز سخنگویی نایستید آیت الله جنتی : حزب الله قدرتمندانه در صحنه نبرد با صهیونیست‌ها حضور دارد گوشت قرمز ارزان شد گفتگوی تلفنی پزشکیان و سلطان عمان سازمان بازرسی کل کشور: ۲ هزار مساله و ۲۱۳ گلوگاه فساد را شناسایی کردیم بمباران شهر النبطیه لبنان ؛ شهردار به شهادت رسید (+عکس) فریبا نادری بازیگر: فرزندم را در کانادا به دنیا آوردم تا استرس کنکور را نکشد (فیلم) الزام مشاوران املاک به ثبت الکترونیکی معاملات بیانیه جدید سپاه : در حمایت قاطع از مقاومت دریغ نخواهیم کرد پاسخ علامه طباطبایی به استادان نیویورکی درباره اسرائیل