۲۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۸۹۷
انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳

معرفی برگزیدگان جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

معرفی برگزیدگان جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان روز چهارشنبه با معرفی آثار برتر بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

 هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، روز چهارشنبه با معرفی آثار برتر بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۵ اثر در بخش مسابقه ایران و دگرگونه‌های اجرایی، سه اثر در بخش مسابقه بین‌الملل و هفت اثر خارجی نیز در همین بخش از ۲۱ تا ۲۵ مهرماه برای مخاطبان در چهار نقطه مریوان به نمایش درآمدند.

داوران بخش مسابقه ایران و دگرگونه‌های اجرایی این رویداد هنری رحمت امینی، رحمان هوشیاری و سروش جمشیدی و بخش مسابقه بین‌الملل هم، مرضیه برومند از ایران، ابرو گولداک از ترکیه و گوران علی‌کریم از اقلیم کردستان عراق بودند که تجلیل شدند.

در این دوره جدا از برگزیدگان جشنواره، از سامان خلیلیان، از هنرمندان و مدیران برجسته تئاتر کشور، حیدر رضایی از هنرمندان با سابقه و خلاق تئاتر خیابانی و سید سوران حسینی از هنرمندان جوان و پرتلاش این حوزه تجلیل به عمل آمد.

همچنین جایزه ویژه و مستقل مردمی برای پرداختن به موضوع محیط‌زیست و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و حضور فعال و پویا و همیاری با سایر گروه نمایشی و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی همراه با جایزه نقدی و لوح تقدیر به بهنام کاوه کارگردان «آخرین صید یک مرد ماهی خوار» از آبادان اهدا شد.

آثار برتر بخش موسیقی

براساس رای هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فرید نوایی آهنگساز نمایش جنگ و صلح از ایران اهدا شد.

طراحی فضای نمایشی

هیات داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به امیر امینی طراح فضای نمایش بوی سیب تازه طعم مرگ می‌دهد از ایران اهدا کردند.

بازیگری زن

در بخش بازیگری زن، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به آرزو علی‌پور برای بازی در نمایش بوی سیب تازه طعم مرگ می‌دهد از ایران اهدا شد.

بازیگری مرد

در بخش بازیگری مرد، هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به فابریس دومینیسی برای بازی در نمایش بانانا اوراما از آلمان-کانادا اهدا کردند.

طرح و ایده

در بخش طرح و ایده دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به میثم یوسفی برای نگارش طرح و ایده نمایش جنگ و صلح از ایران تقدیم شد.

کارگردانی

بر اساس رای هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به افشین خدری برای کارگردانی نمایش زمین از ایران تقدیم شد.

جایزه بزرگ

هیات داوران در بخش جایزه بزرگ، گروه نمایش زمین از ایران را حائز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی شناختند.

ارسال به دوستان
آمریکا: به همکاری با اوکراین درباره طرح پیروزی زلنسکی ادامه می‌دهیم اتباع غیرمجاز را به پلیس گزارش دهید حداقل حقوق کارمندان ۵۰ سال پیش چقدر بود؟ انتقاد وزیر ارشاد از مسئول رسانه‌ای ترکیه: اظهاراتش باعث تکدر خاطر ایرانیان شد پاسخ نتانیاهو به مکرون: اسرائیل را جنگ ایجاد کرد نه قطعنامه سازمان ملل واشنگتن پست: یک چهره نزدیک به مقامات اسرائیل می‌گوید تیم نتانیاهو از روی کار آمدن پزشکیان نگران شده افزایش صادرات تسلیحات آلمان به اسرائیل در سایه جنگ غزه حزب الله: برای هر سناریویی آماده‌ایم کمک نظامی جدید ۴۲۵ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن  منچستریونایتد؛ قربانی بزرگ مصدومیت‌ها در لیگ برتر شهادت مامور یگان تکاوری کهنوج در یک درگیری 5 نکته درباره نطق ناتمام امیرحسین ثابتی در ژنو : انتظار داشتید به سبک علی آبادی انگلیسی صحبت کند؟! هدف قرار گرفتن یک پادگان اسرائیلی با موشک «نصر۱» حزب‌الله هلال احمر: ارسال کمک‌های مردم ایران به لبنان ادامه دارد