۲۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۲۷۲
انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۷-۰۷-۱۴۰۳

پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد کرد

پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد کرد
شهید سنوار در طول حیات ارزشمند خود سال‌ها در اسارت رژیم سفاک صهیونیستی بود و پس از آن هم تا آخرین لحظه عمر پر افتخارش قهرمانانه جنگید و از پای ننشست.
رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.
 
به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در پیامی به مناسبت شهادت جناب یحیی سنوار تصریح کرد: جهاد در تقابل با تجاوز و هدیه بخشیدن آزادی و رهایی به صاحبان حقیقی سرزمین‌های اشغالی، حرکت عظیم و هدف والایی است که با ترور و حذف قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.
 
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خبر ترور و شهادت مبارز نستوه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، جناب یحیی سنوار، گر چه برای همه آزادی‌خواهان عالم به خصوص مردم قهرمان فلسطین دردناک و تأثر برانگیز بود، در عین حال نشانه آشکاری از توقف‌ناپذیری جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی است.
 
شهید سنوار در طول حیات ارزشمند خود سال‌ها در اسارت رژیم سفاک صهیونیستی بود و پس از آن هم تا آخرین لحظه عمر پر افتخارش قهرمانانه جنگید و از پای ننشست.
 
جهاد در تقابل با تجاوز و هدیه بخشیدن آزادی و رهایی به صاحبان حقیقی سرزمین‌های اشغالی، حرکت عظیم و هدف والایی است که با ترور و حذف قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.
 
همان‌گونه که شهید عزیز، اسماعیل هنیه گفت: «اذا غاب سید، قام سید» دشمن آگاه باشد که با شهادت سرداران، قهرمانان و فرماندهان، خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد شد.
 
اینجانب شهادت این فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران
برچسب ها: پزشکیان ، یحیی سنوار
ارسال به دوستان
باطل‌السحر ادعاهای واهی امارات متحده عربی/جزایر ٣ گانه را مقصد گردشگری کنیم کسی که همراه سنوار شهید شد که بود؟ ادعای وزیر دفاع آمریکا: احتمالا نقشی در ایجاد ثبات در غزه خواهیم داشت هشدار خرازی به مقامات امارات: دشمنی با ایران بر سر تمامیت ارضی آن را کنار بگذارید محسن رضایی: انتقام خون سنوار گرفته خواهد شد سرلشکر باقری: دشمن صهیونیستی بداند به پایان عمر نکبت‌بار خود نزدیک شده اعلام ترکیب ذوب آهن در مصاف با استقلال تهران آغاز پیش‌ فروش بلیت قطارهای مسافری آبان از شنبه  یحیی نمی‌میرد! شهید را نمی‌توان ملامت کرد! حرف قالیباف درست است/ آقای میقاتی! دولت درست و درمان دارید آخر؟! اعلام ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن واکنش شمخانی به شهادت یحیی سنوار: در برابر عظمت قهرمان سلحشور آزادی قدس سر تعظیم فرود می‌آورم حزب‌ الله لبنان شهادت رهبر حماس را تسلیت گفت پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد کرد وزارت آموزش و پرورش: تصاویر منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز، مربوط به هند است