۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۴۷۷
انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۳

لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در فیلم جدید حمید نعمت الله

لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در فیلم جدید حمید نعمت الله
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن این روزها مشغول بازی در جدیدترین فیلم حمید نعمت الله هستند.

حمید نعمت‌الله این روزها مشغول فیلمبرداری جدیدترین فیلمش با نام «بُت» است که قهرمان داستانش را چهره‌ای تازه بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، حمید نعمت‌الله در شرایطی با یک فیلم تازه به سینما برمی‌گردد که «قاتل و وحشی» همچنان مجوز اکران در داخل کشور را ندارد.

این کارگردان سینما سال گذشته به دنبال گرفتن پروانه ساخت این فیلم بود که سرانجام اواخر بهار امسال یک مجوز برای او صادر شد.

در فیلم جدید این فیلمساز، لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، لیلی رشیدی، کاظم سیاحی، ایمان صیادبرهانی، الناز حبیبی، الهام جسمانی، مهتاب ثروتی، بانیپال شومون و نوید پورفرج بازی می‌کنند.

«بت» این روزها در تهران در حال فیلمبرداری است و قهرمان آن را چهره ای جدید برعهده دارد و برای حضور در جشنواره های جهانی آماده می‌شود.

ارسال به دوستان
واکنش رضا میرکریمی فیلمساز به شهادت یحیی سنوار پوتین: صلح پایدار با اوکراین می‌خواهیم نه آتش‌بس موقت نمایش نسخه ترمیم شده فیلم ۶۳ سال پیش ژان لوک گدار تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ حمله به کارشناسان اورژانس ۱۱۵ کاشمر/ضاربان در بازداشت هستند حماس: به زودی جانشین شهید سنوار را انتخاب می‌کنیم پزشکیان به روسیه می‌رود؛ سخنرانی در اجلاس بریکس و دیدار با پوتین ربیعی؛ کابوس تیم‌های مدعی لیگ برتر اولین تصاویر از سریال موسی کلیم‌ الله (ع) به کارگردانی حاتمی‌کیا (عکس) استقرار تیم بازرسی وزارت کار در بانک رفاه درپی خبر تخلف ارزی انهدام یک شرکت هرمی در خیابان فرجام / هشدار پلیس درباره شرکت های هرمی‌ تغییر ساعت بازی خیبر و استقلال؛ پرسپولیس در شهر قدس به میدان می‌رود همان رفتار همیشگی ؛ حمایت فرهاد مجیدی امباپه؛ خرید گران‌قیمتی که به درد رئال نخورد دستگاه قضایی مازندران به موضوع آلودگی رودخانه تالار ورود کرد