۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۴۸۷
انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱-۰۸-۱۴۰۳

انفجار ناشی از نشت گاز خانه‌ای سه طبقه در ویان کبودراهنگ همدان را تخریب کرد

انفجار ناشی از نشت گاز خانه‌ای سه طبقه در ویان کبودراهنگ همدان را تخریب کرد
نشت گاز در یک واحد تجاری مسکونی در روستای ویان کبودراهنگ همدان به انفجاری مهیب منجر شد که باعث تخریب کامل یک خانه سه طبقه شد.

 خانه سه طبقه به دلیل نشت گاز در روستای ویان کبودراهنگ تخریب شد.

به گزارش تسنیم، نشت گاز شهری امروز در یک واحد تجاری مسکونی در روستای ویان کبودراهنگ حادثه آفرید و در این حادثه انفجار و خسارت حاصل شد.

دو نفر در این خانه حضور داشتند که خوشبختانه حادثه مذکور صدمه‌ای به آنها وارد نکرده، هرچند این حادثه به منازل و مغازه‌های اطراف خسارت وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تاکید بر اینکه امسال نزدیک به 15 هزار مشترک گاز طبیعی به مجموع مشترکان این استان اضافه شده است، از مردم خواست با صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز، شرکت را در تامین و پایداری جریان گاز یاری کنند.

مجید الهیاری عنوان کرد: با توجه به افزایش مقدار مصرف گاز در روزهای اوج مصرف، همه مناطق عملیاتی با بیشترین آمادگی و استفاده از واحدهای یدکی در پایداری شبکه گازرسانی در تلاش هستند تا هیچ‌گونه کاستی در تأمین این انرژی طبیعی به مصارف خانگی، تجاری و نیروگاهی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم هم استانی‌ها نیز در استفاده از این انرژی خدادادی صرفه‌جویی کنند تا ماه‌های سرد امسال را با سربلندی سپری کنیم.

برچسب ها: همدان ، نشت گاز
ارسال به دوستان
رونالدو: پیروزی مقابل استقلال بسیار مهم بود ترکیه بین ناتو و بریکس؛ آنکارا به دنبال تعادل در روابط بین‌المللی پارلمان اروپا به وام 35 میلیارد یورویی به اوکراین با پشتوانه دارایی‌های روسیه رای داد شکست آبرومندانه استقلال مقابل یاران رونالدو ظریف: ما در دفاع از این مرزوبوم تردید نمی‌کنیم و دستمان ‌بسته نیست مالیات بر زمین‌های خالی و خانه‌های لوکس در بودجه 1404 آمریکا 6 شرکت چینی را به بهانه کمک به برنامه‌های نظامی ایران تحریم کرد ادعای شاباک: ایران به دنبال ترور مقامات اسرائیلی است جبهه اصلاحات: ادعای اتحادیه اروپا درباره جزایر سه گانه غیرقابل قبول است ایران و هند بر تقویت همکاری‌ها در چارچوب بریکس تاکید کردند انفجار ناشی از نشت گاز خانه‌ای سه طبقه در ویان کبودراهنگ همدان را تخریب کرد به خاطر مادرم از همه هواداران پیروزی انتقام می‌گیرم! جلالی فراهانی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل شد وزیر ارشاد: معاون هنری مشخص شده است؛ منتظر پاسخ استعلام هستیم مهرداد محمدی روانه بیمارستان شد