۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۷۳۳
انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد

رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد
رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» به هیچ وجه مربوط به پلیس راهور نیست و در صورت اقدام شرکت تولیدکننده و دریافت مجوزهای مربوطه، پلیس راهور هیچ منعی برای شماره‌گذاری خودروی رانا نخواهد داشت.

رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد، گفت: علت تاخیر در شماره گذاری این خودرو پایان مجوز استانداردش است.

به گزارش ایسنا، در پی تماس‌های مکرر شهروندان با پلیس راهور در خصوص علت عدم شماره‌گذاری خودروهای رانا و تأخیر در تحویل این خودروها به مردم با این ادعا که پلیس راهور از شماره‌گذاری خودروی رانا امتناع می‌کند، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، در این باره گفت: تمامی خودروها برای شماره‌گذاری باید ابتدا مجوزهای لازم از سازمان استاندارد و محیط زیست را کسب کنند. در مورد خودروی رانا، مجوز استاندارد این خودرو به اتمام رسیده و تاکنون شرکت تولیدکننده (ایران خودرو) هیچ‌گونه اقدام یا درخواستی برای تمدید مجوز استاندارد به عمل نیاورده است.

وی تاکید کرد که مشکل شماره‌گذاری این خودرو به هیچ وجه مربوط به پلیس راهور نیست و در صورت اقدام شرکت تولیدکننده و دریافت مجوزهای مربوطه، پلیس راهور هیچ منعی برای شماره‌گذاری خودروی رانا نخواهد داشت.

حسینی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود که موضوعات این‌چنینی را از شرکت‌های تولیدکننده پیگیری کنند و بدانند پلیس راهور در چارچوب قانون عمل کرده و تنها پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، امکان شماره‌گذاری خودروها را فراهم می‌کند.

برچسب ها: پلیس راهور ، رانا
ارسال به دوستان
حمله اسرائیل به دفتر المیادین در بیروت انتقاد شدید نوری همدانی از وضعیت حوزه‌های علمیه؛ کاهش شور و اشتیاق طلاب سخنگوی دولت: مطالبه داوطلبان کنکور شنیده شد محمد نصیری، اسطوره وزنه‌برداری ایران، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد حکم ابد برای ۱۰ ایرانی به جرم قاچاق هروئین در سریلانکا مسئولیت سانحه قطار مشهد-یزد مشخص شد؛ محکومیت شرکت راه‌آهن و پیمانکار در دیدار روسای جمهور ایران و مصر صورت گرفت؛ بررسی مهمترین مسائل منطقه و راهکارهای توقف جنگ در غزه و لبنان افزایش جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی با نرخ ۳.۵ درصد ماهانه سلامی: شهادت صفی‌الدین، وحدت جهان اسلام را تقویت می‌کند در پی شهادت سیدهاشم صفی‌الدین؛ پزشکیان: شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد رکورد تاریخی بانک صادرات ایران در جذب منابع طی یک سال نزاع خونین در کرج؛ جوان 23 ساله به قتل رسید عمار حکیم: شهادت صفی‌الدین، انگیزه‌ای برای ادامه راه مقاومت روتین های ورزشی کارآمد برای مدیران پر مشغله تخلیه فوری فرودگاه بیرمنگام انگلیس به دلیل خودرو مشکوک