۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۹۳۰
انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳

اولین بوئینگ ۷۷۷ مجهز به استارلینک توسط هواپیمایی قطر به پرواز درآمد (فیلم)

اولین بوئینگ ۷۷۷ مجهز به استارلینک توسط هواپیمایی قطر به پرواز درآمد (فیلم)
‏هواپیمایی قطر از پرواز اولین هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مجهز به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک خبر داد. در طی این پرواز، مدیران هواپیمایی قطر با ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، تماس تصویری برقرار کردند.



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
لحظه ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به تهران از روسیه (فیلم) با گردو و انار این میان وعده خوشمزه ترکیه‌ای را درست کنید! (فیلم) رشد اقتصادی ایران در ۴۵ سال گذشته چقدر بود؟ (فیلم) کشف معبد ۲۰۰۰ ساله ایندیانا جونز در پترا (فیلم) روایت مستندساز ایرانی از اولین دقایق شهادت سیدحسن نصرالله در بیروت (فیلم) وقتی صهیونیست‌ها از یاد و حتی صندلی که سنوار بر روی آن نشست، وحشت دارند (فیلم) شکار عجیب شیر دریایی توسط نهنگ قاتل کنار ساحل! (فیلم) فریاد و اعتراض خاخام‌ها علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها (فیلم) پوتین: شانزدهمین نشست بریکس با موفقیت به پایان رسید (فیلم) درخواست جالب هوادار خردسال از مسی و واکنش بامزه او (فیلم) اشعه فرابنفش و تأثیر مخرب آن بر روی پوست (فیلم) نحوه ساخت خودکار در یک کارخانه مدرن را ببینید / فناوری‌های نوین در ساخت خودکار (فیلم) فرآیند طراحی، تعمیر و ساخت موتو هواپیما در آمریکا (فیلم) حریق در انبار ارتش آمریکا در کره‌جنوبی (فیلم) خلاقیت به سبک جوجه تیغی: ساخت قاب موبایل منحصر به فرد (فیلم)