۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۲۶۰
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

سخنگوی دولت: نیروی پدافند هوایی کشورمان غرور ملی ایرانیان را احیا کرد

سخنگوی دولت: نیروی پدافند هوایی کشورمان غرور ملی ایرانیان را احیا کرد
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت افزود: همانطور که بیانیه‌های رسمی پدافند هوایی کشور نشان می‌دهد، تنها خسارات محدودی وارد شده و لازم است مردم عزیز ضمن حفظ آرامش از دل دادن به شایعات دوری کنند و اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی و بیانیه های نیروی پدافند دنبال کنند.
سخنگوی دولت با تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، افزود: باید به قدرت و اقتدار این جوانان آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.
 
به گزارش شبکه العالم، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی خاطرنشان کرد گفت: مردم ایران از توان دفاعی کشور احساس غرور می‌کنند و نسبت به آن اطمینان دارند.
 
وی افزود: همانطور که بیانیه‌های رسمی پدافند هوایی کشور نشان می‌دهد، تنها خسارات محدودی وارد شده و لازم است مردم عزیز ضمن حفظ آرامش از دل دادن به شایعات دوری کنند و اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی و بیانیه‌های نیروی پدافند دنبال کنند.
 
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: باید به قدرت و اقتدار جوانان این مرز و بوم آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.
 
وی همچنین با اشاره به تصاویر جعلی منتشر شده در برخی رسانه‌های خاص، اظهار داشت: ایران کشور قدرتمند و مقتدری است و با شیطنت‌های این‌چنین دچار مساله نخواهد شد. او گفت: هم‌اکنون کشور در وضعیت عادی قرار دارد و حتی پروازها از ساعت ۹ صبح به روال عادی خود بازگشته است.
 
ساعاتی پیش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.
 
گفتنی است که حوالی ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز ( شنبه پنجم آبان ماه) چند صدای قوی و بلند ناشی از مقابله پدافند هوایی از با هداف متخاصم در آسمان تهران بویژه در غرب تهران شنیده شد.
ارسال به دوستان
چرا طرح ساماندهی کارکنان دولت به نتیجه نمی‌رسد؟ بازگشت درخشش به ال‌کلاسیکو؛ 650 میلیون بیننده منتظر نبرد ستارگان نقش عراقچی و دیپلماسی صلح در محدودیت حمله اسراییل پرداخت وام مشاغل خانگی الزامی شد از آشغال خطاب شدن توسط مورینیو تا درخشش در لیگ عربستان؛ داستان زندگی پر فراز و نشیب مدافع فرانسوی سریال طنز جدید با بازی بیوک میرزایی و وحید آقاپور کربکندی: فوتبال ایران بیمار است؛ پرسپولیس تمام‌کننده ندارد، استقلال ساختار دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس: حمله اسرائیل نقض حاکمیت ایران بود نبرد فولاد و سپاهان؛ جدال صدرنشینی در اهواز زول پارتی؛ پارتی عجیب و خطرناک در میان بعضی دختران و پسران ایرانی مدیر عامل شهر فرودگاهی امام(ره): آسیب‌ پدافند فرودگاه کذب است عالمیان در ایتالیا متوقف شد؛ پایان راه برای پینگ‌پنگ‌باز ایرانی منبع امنیتی عراقی: در جریان حمله به ایران هیچ تجاوز نظامی به عراق نشده اسامی شهدای حادثه تروریستی تفتان اعلام شد گواردیولا، پردرآمدترین مربی جهان؛ مانچینی از صدر جدول سقوط کرد