۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۵۱۳۲

شاپورزاده : نباید فرصت قهرمانی را از دست دهیم

شاپورزاده : باشگاه در این فصل سرمایه گذاری خوبی انجام داده ، بازیکنان خوبی جذب شده اند و این مربیان صرب هم آمده اند تا همه چیز برای موفقیت و قهرمانی تیم کامل شود. ما باید از این فرصت اسنفاده کنیم و پاسخ تلاش های مسئولان باشگاه را بدهیم.
سایت گل- امیر شاپورزاده بازیکن ایرانی- آلمانی تیم استیل آذین معتقد است همه شرایط لازم برای قهرمانی استیل آذین در فصل جدید فراهم شده و بازیکنان این تیم باید از همه توان خودشان برای رقابت با سایر مدعیان استفاده کنند. شاپورزاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استیل آذین در خصوص اردوی اتریش و تمرینات آماده سازی این تیم گفت:خوشبختانه امکانات خوبی در اینجا فراهم است و در بهترین شرایط ممکن برای حضور در مسابقات لیگ آماده می شویم. ما در یک هتل بسیار خوب و مناسب مستفر هستیم ، زمین تمرین ، زمین محل مسابقه و سایر امکانات لازم هم موجود است. حتی آب و هوا هم خیلی خوب است در حالی که می دانم هوای تهران خیلی گرم شده اما ما در اینجا شرایط مطلوبی داریم. باید از این شرایط به خوبی استفاده کنیم.

شاپورزاده در خصوص بازی تدارکاتی استیل آذین مقابل تیم فوتبال استرای کرواسی گفت: این سومین بازی دوستانه ما پیش از آغاز فصل بود. فکر می کنم بازی سخت و پرافشاری انجام دادیم که در این شرایط برای تیم لازم بود. نتیجه چنین بازی هایی اصلا مهم نیست چون تیم ما در شرایط بدنسازی است و هر روز دو جلسه تمرین سنگین انجام می دهیم. مهم این است که مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم. همچنین باید سعی کنیم هماهنگی بیشتری در این بازی ها پیدا کنیم.

هافبک استیل آذین در خصوص اعضای جدید کادر فنی این تیم هم گفت: دو روز است که سرمربی جدید معرفی شده و با تومباکوویچ و دستیارانش همکاری می کنیم. طبیعتا چیز زیادی از هم نمی دانیم اما با توجه به تمریناتی که داشتیم باید بگویم آنها کار خودشان را به خوبی بلد هستند و مربیان حرفه ای به نظر می رسند. با توجه به اطلاعاتی که در رسانه ها منتشر شده و اینکه گفته می شود در کشور خودشان و در چین قهرمان شده اند باید امیدوار بود در ایران هم موفق باشند.

شاپورزاده در پایان گفت: باشگاه در این فصل سرمایه گذاری خوبی انجام داده ، بازیکنان خوبی جذب شده اند و این مربیان صرب هم آمده اند تا همه چیز برای موفقیت و قهرمانی تیم کامل شود. ما باید از این فرصت اسنفاده کنیم و پاسخ تلاش های مسئولان باشگاه را بدهیم.
ارسال به دوستان