۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۵۱۵۵
انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹

آرايشگري به رشته‌هاي كار و دانش اضافه مي‌‌شود

دختران با گذراندن 7 دوره و پسران با گذراندن 5 دوره و همچنين طي دوره‌هاي نظري مي‌توانند ديپلم كار و دانش را در اين رشته بگيرند.

فارس: دبير همايش تجليل از آرايشگران نمونه گفت: آرايشگري از امسال جزء رشته‌هاي كار و دانش قرار مي‌گيرد و افراد با گذراندن دوره‌هاي عملي و نظري موفق به اخذ ديپلم آرايشگري مي‌شوند.

علي عابدي در همايش تجليل از آرايشگران نمونه كشور كه امروز در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، افزود: رشته آرايشگري امسال با تصويب آموزش و پرورش جزء رشته‌هاي كار و دانش قرار گرفته است؛ دختران با گذراندن 7 دوره و پسران با گذراندن 5 دوره و همچنين طي دوره‌هاي نظري مي‌توانند ديپلم كار و دانش را در اين رشته بگيرند.

وي گفت: افراد بعد از گذراندن سال اول دبيرستان انتخاب رشته مي‌كنند و علاوه بر گذراندن واحد‌هاي درسي نظري در آموزشگاه‌هايي كه زير نظر سازمان فني و حرفه‌اي فعاليت دارند، دوره‌هاي عملي آرايشگري را مي‌گذراند و با گذراندن دوره‌هاي نظري موفق به كسب ديپلم آرايشگري كار و دانش مي‌شوند.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر اين امكان وجود ندارد كه دانش‌آموزاني كه به رشته آرايشگري علاقه‌مند هستند در اين هنرستان‌هاي كار و دانش آموزش عملي ببينند و اين امكان در آموزشگاه‌هايي كه تحت نظر سازمان فني و حرفه‌اي است، وجود دارد.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید