۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۵۱۸۵
انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹

افتتاح 3 پايگاه اطلاع‌رساني در زمينه حجاب

وي خاطرنشان كرد: سايت حجاب ايران داراي هشت بخش مختلف پژوهش، بانك كتاب و نرم‌افزار،‌ معرفي آخرين كتاب‌ها در زمينه حجاب، شكوفه‌ها، ‌گنجينه نور، ‌زلال معرفت و پرسمان است.

فارس: معاون رسانه‌اي مركز تحقيقات و طرح‌هاي كاربردي حجاب ريحانة‌النبي از راه‌اندازي سه پايگاه اطلاع‌رساني در زمينه حجاب خبر داد.

حسين رمضاني پيش از ظهر امروز در نشست خبري كه با حضور خبرنگاران و به مناسبت روز ملي حجاب در دفتر اين مركز برگزار شده بود،‌ ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: سايت‌هاي اخير، در آستانه روز ملي حجاب و با هدف ترويج و فرهنگ‌سازي حجاب راه‌اندازي شده است.

وي افزود: اين سايت‌ها از يك سال پيش شروع به كار كرده است، اما فعاليت رسمي آن‌ها فردا با حضور يكي از بزرگان و مسئولان حوزه علميه قم آغاز مي‌شود.

معاون رسانه‌اي مركز تحقيقات و طرح‌هاي كاربردي حجاب ريحانة‌النبي با اشاره به فعاليت سايت حجاب نيوز در زمينه پيگيري مسائل خبري حجاب بيان داشت: حجاب‌روم (تالار گفتمان) محلي براي مباحثه كاربران مختلف در مورد حجاب و حجاب ايران سايتي براي عرضه محصولات مختلف علمي فرهنگي و پژوهشي در زمينه حجاب است.

وي خاطرنشان كرد: سايت حجاب ايران داراي هشت بخش مختلف پژوهش، بانك كتاب و نرم‌افزار،‌ معرفي آخرين كتاب‌ها در زمينه حجاب، شكوفه‌ها، ‌گنجينه نور، ‌زلال معرفت و پرسمان است.

رمضاني ادامه داد: بخش ‌گنجينه نور‌ به جمع‌آوري آيات و روايات مختلف در زمينه حجاب و آخرين استفتائات مراجع در اين زمينه اختصاص دارد.

وي با تبيين بخش‌هاي مختلف اين سايت ابراز داشت: بخش زلال معرفت آثار مثبت گسترش حجاب در سطح ايران و جهان را بررسي‌ و رخدادهاي جديد در اين زمينه را براي مخاطبين عرضه مي‌كند.

معاون رسانه‌اي مركز تحقيقات و طرح‌هاي كاربردي حجاب ريحانة‌النبي با اشاره به اينكه بخش پرسمان داراي دو قسمت است، تصريح كرد: ‌بانك شبهات و پاسخ‌ به آنها‌ و ‌ارائه شبهات از سوي مخاطبين و پاسخگويي به آنها‌، دو بخش اصلي قسمت پرسمان است.

ارسال به دوستان