۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۳۱-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۱۰۳
انتشار: ۱۷:۲۱ - ۳۱-۰۶-۱۴۰۳

22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی

22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی
شمار زخمی های این حمله نیز به ۳۰ نفر افزایش یافته است. اکثر شهدا و زخمی ها زن و کودک هستند.
شمار شهدای حمله هوایی امروز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به یک مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی در محله الزیتون شهر غزه به ۲۲ نفر رسید.
 
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، شمار زخمی های این حمله نیز به ۳۰ نفر افزایش یافته است. اکثر شهدا و زخمی ها زن و کودک هستند.
 
جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که این جنایت با پشتیبانی و چتر حمایتی آمریکا انجام شد و نقض آشکار همه ارزش های انسانی و قوانین بین المللی است.
 
پس از گذشت حدود ۱۲ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.
 
این رژیم در ۳۵۲ روز جنایت ۴۱ هزار و ۳۹۱ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسانده و ۹۵ هزار و ۷۶۰ نفر دیگر هم مجروح کرده است.
برچسب ها: مدرسه ، اسرائیل
ارسال به دوستان
اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی