۱۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۳-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۵۷۷۷
انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۳-۰۴-۱۳۸۹

بانک پاسارگاد،‌ بانک برگزیده کشور شد

بانک پاسارگاد با توجه به کارنامه درخشان خود در کارآفرینی و اشتغال، توانست از بین بیش از 800 شرکت که در این جشنواره حضور داشتند، به عنوان بانک برگزیده معرفی شود.

بانک پاسارگاد در پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر که توسط وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد، موفق شد به‌عنوان بانک برگزیده، شناخته شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد با توجه به کارنامه درخشان خود در کارآفرینی و اشتغال، توانست از بین بیش از 800 شرکت که در این جشنواره حضور داشتند، به عنوان بانک برگزیده معرفی شود.

وی ادامه داد: معیارهایی مانند نو‌آوری، خطرپذیری منطقی، آینده‌نگری، اشتغال، مهارت‌های جدید، کارکنان ماهر و نیمه‌ماهر، موقعیت جغرافیایی و امکانات یکسان برای همه، سابقه و پیشینه کارآفرینی و ... در انتخاب بانک پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد افزود: بانك پاسارگاد موفق شد در طول 4 سال گذشته ركوردهای بسیاری را در سيستم بانكي به جای گذارد كه مهم‌ترين آنها، جذب سرمایه انسانی کارآمد براي ستاد و شعبه‌های بانك و گشايش هفته‌اي يك شعبه در سطح كشور است.

دكتر مجيد قاسمي مدیرعامل این بانک، كه با سياست‌گذاري اصولي موفق به اشتغال بيش از 6 هزار نفر در گروه مالی پاسارگاد شده، با جذب نخبه‌هاي دانشگاهي و كارشناسان خبره، قدم‌های مثبتی برای آغاز پرواز بلند اين بانك برداشته است.

رفیعی در پایان تصریح کرد: بانک پاسارگاد، همانند گذشته می‌کوشد زمینه را برای پرورش استعدادهای نهفته در کشور آماده و نخبگان مالی بسیاری را به جامعه تحویل دهد. همچنین با سرمایه‌گذاری‌های بیش از پیش در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور، شرایط را برای اشتغال جوانان توانمند و غیور این مرز و بوم فراهم کند تا همه دست در دست یکدیگر به سوی ایرانی آباد پیش برویم.

ارسال به دوستان
تغییرات جمعیتی ایران؛ تهران پرجمعیت‌ترین و ایلام کم‌جمعیت‌ترین استان کشور طالبان: داعش در افغانستان نابود شده، اما تهدید همچنان پابرجاست هواپیماهای فرسوده همچنان در فرودگاه امام خاک می‌خورند؛ بلاتکلیفی ایرلاین‌ها و بانک‌ها (+عکس) عارف: ایران آماده نقش‌آفرینی فعال‌تر در اتحادیه اوراسیا است خداحافظی نوکیا از بازار اروپا؛ پایان یک عصر طلایی مستند "کایه دو فیلم" و قصۀ سه تفنگدار "مجله فیلم" آخرین مهلت ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت؛ تا ۲۸ آبان هشدار نارنجی برای جزایر هرمزگان؛ وزش باد شدید و امواج بلند در راه است سیل جیرفت ۱۵ قربانی گرفت؛ دادستان: هواشناسی هشدار نداده بود بعد از دو سال؛ صدراعظم آلمان می‌خواهد به «پوتین» زنگ بزند شهردار سابق بندر امام خمینی به اتهام فساد بازداشت شد پایان ماجراجویی‌های پوآرو؛ حکم سنگین برای بزرگ‌ترین حفار غیرمجاز کشور کشف نقاشی پیکاسو در یک انباری زاکانی: ممنوع الخروجی بنده حرف غلطی است جمعیت سالمندانِ جهان تا ۲۰۳۰ از جوانان پیشی خواهد گرفت