۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۶۷۰۳

باشگاه سپاهان از عليپور شكايت مي‌كند

باشگاه سپاهان به دليل صحبت‌هاي دبير ستاد منشور اخلاقي از وي شكايت خواهد كرد.
به گزارش فارس، در پي مصاحبه اخير حجت الاسلام عليپور، دبير ستاد منشور اخلاقي، باشگاه سپاهان در نامه‌اي به سازمان ليگ درباره اظهارات و تهمت هاي وي عليه باشگاه سپاهان سريعاً توضيح خواست.

سايت باشگاه سپاهان در اين زمينه نوشت: چنانچه عليپور نتواند ادعاي واهي خود را ثابت كند از نامبرده شكايت خواهد كرد تا اشخاصي كه ادعاهاي كذب و واهي مي ‌كنند، بدانند كه لازم است براي اين ادعاها مدرك داشته باشند و آن را اثبات كنند.

عليپور در قسمتي از صحبت‌هاي خود به اولين قهرماني سپاهان در دومين سال ليگ حرفه‌اي اشاره كرده و به نوعي آن را زير سئوال برده است. عليپور در اين مصاحبه ادعا كرده كه آن قهرماني با شيريني و سكه لاي گز و پرداخت 25 ميليون تومان به دست آمده است.

محسن پورسينا، رئيس هيات مديره سپاهان در واكنش به صحبت‌هاي عليپور گفت: اين صحبت‌ها بايد از سوي عليپور ثابت شود و از اين فرد شكايت مي كنيم. واحد حقوقي باشگاه سپاهان اين موضوع را زير نظر دارد و اقدام لازم را در مورد سخنان وي انجام مي‌دهد.

وي تاكيد كرد: اطمينان داشته باشيد باشگاه سپاهان اين صحب‌تها را بي پاسخ نخواهد گذاشت و شخصي كه اين صحبت‌ها را مطرح كرده است، بايد پاي صحبت‌هاي خود بايستد تا پاسخ قاطع ما را دريافت كند.

پورسينا ادامه داد: تاكنون 2 بار قهرمان ليگ برتر شديم كه در هر دو بار با اقتدار بهترين خط حمله، بهترين خطوط دفاع و ساير عناوين را به خود اختصاص داديم. ما درفصلي كه عليپور عنوان كرده است و اولين قهرماني ليگ برتر را از آن خود كرديم در 11 بازي اول 10 برد و يك تساوي كسب كرديم كه يك آمار بي نظير برجاي گذاشتيم.

وي گفت: شايد دليل اين صحبت‌ها در آستانه ليگ برتر جوسازي عليه سپاهان باشد، اما يقين بدانيد ما اين موضوع را پيگيري خواهيم كرد و شكايت هم انجام خواهد شد. آقايان اگر مي‌خواهند به موارد مشكوك اشاره كنند بروند و ماجراي 7 دقيقه وقت اضافه را پيگيري كنند.
ارسال به دوستان