۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۷۷۳۱

کارلو آنچلوتی: برای خوشحال کردن اشلی کول برایش جوک تعریف می کنم!

اگر بازیکنی از بازی کردن خوشحال نیست، شما باید برای این مسئله راه حلی پیدا کنید. شاید برای اینکه او را خوشحال کنم، برایش یک جوک تعریف کنم
 گل- کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی چلسی، اعلام کرد که اشلی کول، مدافع چپ ملی پوش این تیم، این باشگاه را ترک نخوهد کرد و فصل آینده نیز با پیراهن این تیم در میادین حاضر خواهد شد.

در چند هفته اخیر شایعات زیادی در مورد این ملی پوش انگلیسی و انتقال او به تیم های مختلف منتشر شده است؛ به ویژه پس از اینکه ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کرده بود.

حواشی زندگی خصوصی کول و اظهار نظری که از او در مورد مردم انگلیس منتشر شده بود، موجب شد تا احتمال انتقال او به رئال مادرید قوت بگیرد. پس از طلاق کول از شریل توئیدی، یکی از خوانندگان سرشناس انگلیس او همواره در صدر اخبار حاشیه ای قرار داشته و گفته می شود او برای دور شدن از چنین جوی قصد ترک انگلیس را دارد. جمله " من از انگلیس و مردم آن متنفرم" نیز انتقادات زیادی را متوجه او کرد.

اما آنچلوتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" اگر بازیکنی از بازی کردن خوشحال نیست، شما باید برای این مسئله راه حلی پیدا کنید. شاید برای اینکه او را خوشحال کنم، برایش یک جوک تعریف کنم. چه جوکی؟ جوک های زیادی بلد هستم. اینکه باشگاه زیادی او را می خواهند، موجب ناراحتی من نمی شود.

اشلی بازیکن چلسی است و کسی نمی خواهد او را بفروشد. ما می خواهیم او را در تیم مان حفظ کنیم. من 100 درصد مطمئنم که او فصل بعد نیز برای تیم ما به میدان خواهد رفت. من او را بهترین بازیکن جهان در سمت چپ خط دفاعی می دانم. لازم نیست با او صحبت کنم. او از بودن در چلسی خوشحال است. او هیچ وقت نگفته که می خواهد از چلسی برود."
ارسال به دوستان