۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۸-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۳۰۳۸۱
انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۸-۰۵-۱۳۸۹

پروژه های نزدیک به بهره برداری شهرداری تهران

شهردار تهران همچنین در مورد پروژه احداث پارک آبشار البرز در منطقه 22 شهرداری با بیان اینکه این پارک که در دامنه البرز احداث می شود یکی از زیبا ترین پارک های تهران خواهد بود ابراز امیدواری کرد که این پروژه ماه آینده به بهره برداری برسد.
پایگاه خبری شهرداری تهران: شهردار تهران گفت: روز شمار زمان بهره برداری از پروژه تونل نیایش یک هفته بعد از عید سعید فطر آغاز می شود.
 
محمد باقر قالیباف امروز از محل اجرای چند پروژه عمرانی کلانشهر تهران دیدن کرد و از نزدیک در جریان چگونگی اجرا و روند کار آنها قرار گرفت.

شهردار تهران در محل اجرای پروژه تونل صدر – نیایش گفت: به شهروندان قول می دهم که یک هفته بعد از عید سعید فطر فعالیت های اجرایی این تونل آغاز شود و با تعیین روز شمار آن زمان بهره برداری از این پروژه را به مردم اعلام کنیم.

قالیباف همچنین در بازدید از محل اجرای پروژه رود دره کن از آن به عنوان یکی از مهمتریـن پروژه های فراملی شهرداری تهران برای اوقات فراغت شهروندان نام برد و افزود این پروژه قابلیت پذیرش روزانه بالغ بر 150 هزار نفر از شهروندان را دارد و می تواند یکی از بهتریـن و بزرگتریـن تفرجگاه های کلانشهر تهران بشود.

شهردار تهران همچنین در مورد پروژه احداث پارک آبشار البرز در منطقه 22 شهرداری با بیان اینکه این پارک که در دامنه البرز احداث می شود یکی از زیبا ترین پارک های تهران خواهد بود ابراز امیدواری کرد که این پروژه ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی  همچنین گفت ، احداث این پارک نشانگر آن است که چگونه می توان یک بیابان بکر و دست نخورده را آباد ، کنترل و آن را با کمترین هزینه به بهترین تفرجگاه تبدیل کرد.

 شهـردار تهـران در بازدیـد از پــروژه احـداث تقـاطـع غیر همسطح ( پل ) شهید ستاری – آبشناسان بر لزوم سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی آن و ضرورت توجه هر چه بیشتر به کیفیت پروژه تأکید کرد.

شهردار تهران با توجه به بسته شدن تقاطع بزرگراه شهید ستاری با بزرگراه شهید آبشناسان برای اجرای عملیات احداث پل در این تقاطع از مسئولان ذیربط خواست به اجرای این پروژه سرعت بیشتری بدهند تا مشکلات ناشی از بسته بودن این تقاطع برای شهروندان برطرف شود .
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید