۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۱۰۶۸

اخراج مربيان 2 تيم در ديداري پربرخورد

در دقيقه 80 وقتي بهمن طهماسبي با ميثاق معمارزاده برخورد كرد، معمارزاده با مهاجم تيم حريف درگيري فيزيكي پيدا كرد.
ديدار تيم‌هاي فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان در حالي برگزار شد كه داور، مربيان هر دو تيم را اخراج كرد.

به گزارش فارس، ديدار تيم‌هاي فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان در حالي از ساعت 21:30 دقيقه در ورزشگاه اكباتان تهران آغاز شد كه افشين قطبي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، بيوتر، مربي تيم ملي، مصطفي قنبرزاده، مدير عامل نفت تهران و برخي اعضاي هيات مديره 2 باشگاه در ورزشگاه حاضر بودند و عملكرد بازيكنان را از نزديك تماشا مي‌كردند.

* حدود 1500 هوادار در ورزشگاه حاضر بودند. 50 تماشاگر خوزستاني هم براي حمايت از تيم فولاد خود را به تهران رسانده و بازي اين تيم را از نزديك تماشا كردند.

* در دقيقه 20 قاسم واحدي، داور مسابقه آندره رينالدو دسوزا، بازيكن تيم فولاد خوزستان را به دليل برخورد شديد با دروزاه‌بان نفت از زمين بازي اخراج كرد. اين باعث شد تا مجيد جلالي و دستيارانش وارد زمين شوند و به اين تصميم اعتراض كنند.

در پي اين اعتراضات كوروش بختياري، مربي تيم فولاد هم توسط داور بازي از كنار زمين اخراج شد.

* تصميم داور مبني بر اخراج يك بازيكن و مربي از تيم فولاد باعث شد تا تماشاگران اين تيم با شعار "واحدي پولكي! " داور را به گرفتن پول متهم كردند.

آنها همچنين با سردادن شعارهايي از مسعود عنايت، رئيس كميته داوران انتقاد كردند.

* اعتراضات مجيد جلالي و نعيم سعداوي در پايان نيمه نخست هم ادامه داشت.

* ناصر فريادشيران، مربي تيم نفت تهران به دليل عدم صدور كارت از سوي سازمان ليگ فوتبال ايران نتوانست از روي نيمكت شاگردانش را هدايت كند. وي با حضور در جايگاه ويژه نظار‌ه‌گر بازي بود.

* اخراج بازيكنان و مربيان در نيمه دوم هم ادامه داشت تا آنجا كه داور غلام حسنوي، مربي تيم فوتبال نفت تهران را هم به دليل اعتراضات بي‌مورد اخراج كرد.

* تماشاگران فولاد خوزستان سجاد فيض‌الهي كه اين فصل براي نفتي‌ها توپ مي‌زند را به شدت تشويق كردند.
وي در فصل گذشته براي تيم فولاد بازي مي‌كرد و گل‌هاي مهمي هم به ثمر رسانده بود.

* داور در اين مسابقه به سيامك سرلك، رضا نوروزي از فولاد خوزستان و مهدي مهرآزما، اكبر صغيري، مهدي رفيعي، مارسيو خوزه،سيامك كوروشي و بهمن طهماسبي از نفت تهران كارت زرد نشان داد. وي همچنين آندره رينالدو دسوزا بازيكن تيم فولاد خوزستان، غلام حسنوي، مربي نفت تهران و كوروش بختياري، مربي تيم فولاد خوزستان را از زمين بازي اخراج كرد.

* در دقيقه 80 وقتي بهمن طهماسبي با ميثاق معمارزاده برخورد كرد، معمارزاده با مهاجم تيم حريف درگيري فيزيكي پيدا كرد.

تيم‌هاي فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان از ساعت 21:30 دقيقه در ورزشگاه اكباتان تهران برابر هم قرار گرفتند كه اين مسابقه 3 بر صفر به سود فولاد خوزستان به پايان رسيد.

گل‌هاي فولاد خوزستان را رضا نوروزي در دقايق 76 از روي نقطه پنالتي و 79 و سيامك سرلك در دقيقه 78 به ثمر رساندند.
ارسال به دوستان