۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۵۴۶۷

حضور مرفاوي ديدار استقلال و مس را جذاب‌تر مي‌کند

وی با اشاره به وضعیت استقلال گفت: پس از پیروزی مقابل سپاهان تمرینات ویژه ای را انجام داده ایم و از هر لحاظ آماده دیدار مقابل مس کرمان هستیم و امیدوارم شاهد یک دیدار کاملا جوانمردانه و تماشاگر پسند باشد.
فوتبال3: بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: حضور صمد مرفاوي به عنوان سرمربي، ديدار تيم هاي استقلال و مس را جذاب و ديدني خواهد کرد.
   
 مهدی امیرآبادی ضمن بیان این مطلب افزوود: دیدار استقلال مقابل مس تقابل دو بازیکن قدیمی آبی پوشان است که در حال حاضر هر دو در نقش مربی باید رودر روی همدیگر قرار بگیرند و این بر جذابیت های دیدار می افزاید.

 امیرآبادی شرایط این دیدار را بسیار حساس دانست و ادامه داد: بازی بسیار سنگینی خواهد بود و هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد. مسی ها به توجه به میزبانی امید بسیاری دارند تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را با حمایت هواداران خود کسب کنند.

 وی با اشاره به وضعیت استقلال گفت: پس از پیروزی مقابل سپاهان تمرینات ویژه ای را انجام داده ایم و از هر لحاظ آماده دیدار مقابل مس کرمان هستیم و امیدوارم شاهد یک دیدار کاملا جوانمردانه  و تماشاگر پسند باشد.

 دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در هفته هشتم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 18:45 دقیقه روز جمعه درورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.
 
ارسال به دوستان