۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۶-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۳۸۱۷۱
انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۶-۰۷-۱۳۸۹

سردار فضلی: بسيج ابرقدرت‌هاي جهان را به زانو درآورده

جانشين فرمانده بسيج جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: بسيج و سپاه در عرصه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي از سخت‌ترين و سنگين‌ترين هجمه‌ها سر بلند و موفق بيرون آمدند و توانسته‌اند در اين امتحان نمره قبولي دريافت كنند.
جانشين فرمانده بسيج گفت: بسيج ابرقدرت‌هاي جهان را به زانو درآورده است.

به گزارش فارس، علي فضلي پيش از ظهر امروز در مراسم تجليل از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرك منتظري شهرستان دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس، به قدرت سپاه و بسيج در برابر ابرقدرت‌هاي جهان اشاره كرد و افزود: بسيج توانسته همه ابرقدرت‌ها را در جهان به زانو درآورد.

وي با ارج نهادن به مقام جانبازان تصريح كرد: شما با رشادت، ايثار و تحمل همه سختي‌ها از جمله سرما و گرماي هوا، نبود امكانات و دوري از خانواده خود توانستيد در سال‌هاي دفاع مقدس ارزش‌هايي را براي خود به دست آوريد كه سرمايه اصلي شما محسوب مي‌شود.

فضلي عنوان كرد: به‌دست آوردن سرمايه معنوي سخت است و سخت‌تر از آن نگهداري اين سرمايه است.

جانشين فرمانده بسيج جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: بسيج و سپاه در عرصه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي از سخت‌ترين و سنگين‌ترين هجمه‌ها سر بلند و موفق بيرون آمدند و توانسته‌اند در اين امتحان نمره قبولي دريافت كنند.

وي يكي از عرصه‌هاي موفق نيروهاي بسيج و سپاه را عرصه مقابله با جنگ نرم و توطئه‌هاي دشمنان عنوان كرد و افزود: دشمن سعي كرده است در سال‌هاي اخير با هجمه‌اي سنگين از مشكلات به انقلاب، نظام را تهديد كند اما هرگز موفق به اين حركت خبيث و ناجوانمردانه خود نشده است.

وي به آمادگي نيروهاي بسيجي و سپاهي براي مقابله با فتنه‌گران، منافقان و معاندان نظام اشاره كرد و ادامه داد: امرورز هوشياري نيروهاي مسلح بهترين و شايسته‌ترين ابزار بوده كه توانسته است دشمن را از پاي درآورد.

فضلي يكي از افتخارات هميشگي نيروهاي بسيجي و سپاهي را ولايت‌پذيري آنها عنوان كرد و گفت: گوش به فرمان بودن، بزرگ‌ترين افتخار نيروهاي مسلح است كه هميشه و در تمام صحنه‌ها با تبعيت از فرمايشات رهبر معظم انقلاب در برابر منافقان و فتنه‌گران ايستاده و تهديدات را خنثي كردند.

در پايان اين مراسم از جانبازان و بسيجيان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول با اهداي جوايزي تجليل به عمل آمد.
برچسب ها: سردار فضلی ، بسیج
ارسال به دوستان