۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۷-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۳۷۹
انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۷-۰۷-۱۳۸۹

502 هزار نوزاد یک میلیون تومان گرفتند

سخنگوی طرح تامین آتیه مهر امام رضا از واریز یک میلیون تومان به حساب 502 هزار و 868 نوزاد متولد شده امسال خبر داد.
تا پایان سال نیز هفت هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح نیاز است که با همکاری معاونت راهبردی ریاست جمهوری و صندوق مهر امام رضا، این مبلغ نیز تامین می‌شود.

 به گزارش ایلنا سخنگوی طرح تامین آتیه مهر امام رضا از واریز یک میلیون تومان به حساب 502 هزار و 868 نوزاد متولد شده امسال خبر داد.

دامغانیان با بیان اینکه در بودجه امسال بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای این طرح اختصاص یافته بود ،افزود : تا پایان سال نیز هفت هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح نیاز است که با همکاری معاونت راهبردی ریاست جمهوری و صندوق مهر امام رضا، این مبلغ نیز تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی به عنوان کارگزار در اجرای این طرح فعالیت می کند، افزود: والدین نوزادان می توانند، حساب نوزادان خود را با واریز وجه فعال کنند.

سخنگوی طرح تامین آتیه مهر امام رضا تاکید کرد : حسابی که والدین برای فرزندشان افتتاح می کنند تا سن 18 سالگی و حساب دولت تا 20 سالگی غیرقابل برداشت است.
ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟