۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۷-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۲۸۲۰
انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۷-۰۸-۱۳۸۹

اجرای طرح «امنیت محله محور» در2 هزار نقطه تهران

این طرح براساس مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلفی همچون اراذل و اوباش، سرقت، مزاحمان نوامیس و غیره، انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح امنیت محله محور در بیش از دو هزار نقطه پایتخت خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا گفت: طرح امنیت محله‌محور از فردا (شنبه) در بیش از دو هزار نقطه در محدوده 375 محله شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای مطابق با جرایم شناسایی شده هر منطقه، طرح ویژه از سوی پلیس اجرا می‌شود، ادامه داد: این طرح براساس مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلفی همچون اراذل و اوباش، سرقت، مزاحمان نوامیس و غیره، انجام می‌شود.

به گفته ساجدی‌نیا طرح امنیت محله‌محور مقطعی نیست و کلانتریها حوزه استحفاظی خود را پس از اجرای طرح مورد رصد قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مردم درخواست کرد که گزارش‌ها در زمینه جرایم مختلف را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی (110) اعلام کنند تا پلیس پس از صحت موضوع، برخورد با جرایم موردنظر را در دستورکار خود قرار دهد.
برچسب ها: امنیت محله محور
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید