۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۶-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۴۰۵۱
انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۶-۰۸-۱۳۸۹

رضازاده: اگر سعید محروم نمی شد خودم کمکش می کردم که رکوردم را بزند

خدا خودش شاهد است که ما در این مدت چه تلاش هایی برای کاهش محرومیت سعید انجام دادیم.در این راه من از تمام توانم برای رایزنی با تاماش آیان استفاده کردم، به طوری که او دو بار در جلسات مختلف به من گفت چرا دائما از حسینی دفاع می کنی.

«از محرومیت علی حسینی ناراحتم.»این واکنش ابتدایی حسین رضا زاده به محرومیت مادام العمر سعید علی حسینی از دنیای وزنه برداری است.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری که بارها مدعی شده بود پیگیر کارهای علی حسینی است و به خاطر او پیش تاماش آیان تمنا کرده است از اینکه این تلاش هایش نتوانست جلوی محرومیت سعید را بگیرد ابراز ناراحتی می کند و می گوید:«من سعید را که به حق، یکی از پدیده های وزنه برداری دنیا بود، دوست دارم و واقعا ناراحتم از اینکه وزنه برداری ایران برای همیشه از وجود استعدادی چون او محروم شده است. تلاش های زیادی برای بازگشت سعید به وزنه برداری صورت گرفت و من واقعا ناراحتم از اینکه تغییری در رای نهایی کمیته دادرسی فدراسیون جهانی ایجاد نشد.»

رضازاده که رابطه خوبی با تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری دارد، در گفت و گو با سایت فدراسیون وزنه برداری با تاکید بر رایزنی های فراوان که در پرونده سعید علی حسینی انجام داده است، ادامه داد: « خدا خودش شاهد است که ما در این مدت چه تلاش هایی برای کاهش محرومیت سعید انجام دادیم.در این راه من از تمام توانم برای رایزنی با تاماش آیان استفاده کردم، به طوری که او دو بار در جلسات مختلف به من گفت چرا دائما از حسینی دفاع می کنی. این رایزنی ها به حدی بود که من مطمئن شده بودم اگر در رای پرونده سعید کاری از دست رئیس فدراسیون جهانی بربیاید، حتما برای خوشحال کردن من و وزنه برداری ایران انجام خواهد داد. اما حالا باور دارم که در این پرونده، تنها تصمیم گیرنده اعضای کمیته دادرسی فدراسیون جهانی بودند و آنها هم در همان دو نشستی که با وکیل سعید و بنده داشتند، تاکید می کردند چون اثرات متان دیان آنابولیک در آزمایش دوپینگ این وزنه بردار پیدا شده و این برای دومین باری است که او مرتکب دوپینگ می شود، همین کار وزنه بردار شما را سخت می کند.»

رضا زاده در پایان ضمن رد اتهام از خودش می گوید: «من واقعا ناراحتم از دست کسانی که می گویند چون رضازاده دوست نداشت سعید علی حسینی رکورد او را بزند، برای کاهش محرومیت این وزنه بردار تلاش نکرد. بله من خوشحال نمی شوم اگر یک وزنه بردار خارجی رکورد مرا بزند، اما قلبا خوشحال می شوم اگر یک ایرانی بتواند رکوردهای مرا جابجا کند. سعید علی حسینی اگر به این سرنوشت دچار نمی شد خودم کمکش می کردم که رکورد مرا بزند، همانطور که الان داریم روی بهداد سلیمی کار می کنیم تا به این موفقیت برسد. مگر چه فرقی میان علی حسینی و سلیمی است؟ تنها کاری که در این شرایط از دستم برمی آید این است که برای تامین آینده این وزنه برداری از هیچ کوششی دریغ نکنم.»
برچسب ها: رضازاده ، علی حسینی
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد