۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۸-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۷۴۴
انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۸-۰۹-۱۳۸۹

واریز یک نوبت دیگر یارانه نقدی تا پایان سال

وی این قانون را قانونی جامع خواند و گفت: در مراحل بعدی این قانون ، اصلاح نظام بانکی، گمرکی و بیمه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: تا پایان امسال یک بار دیگر یارانه نقدی برای ماه های بهمن و اسفند به حساب متقاضیان دریافت یارانه واریز خواهد شد.
 
بهروز مرادی در حاشیه جلسه هیئت دولت در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از مهمترین موضوعات در دستورکار دولت دهم است و چند وزارتخانه به طور مستمر در این موضوع فعالیت دارند تا به افزایش هم افزایی ها منجر شود.

وی این قانون را قانونی جامع خواند و گفت: در مراحل بعدی این قانون ، اصلاح نظام بانکی، گمرکی و بیمه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مرادی گفت: همه منابع حاصل از اجرای این قانون به عنوان منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها تلقی می شود و سازمان آن را میان مردم و بنگاه ها توزیع می کند.
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند