۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۳-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۵۰۳۸
انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۳-۱۱-۱۳۸۹

رئیس جمهور یمن هم عقب نشینی کرد


منابع خبری لحظاتی پیش در اظهاراتی به نقل از "علی عبدالله صالح" از عدم تمایل وی برای نامزدی در دوره آتی ریاست جمهوری خبر دادند.

به گزارش مهر، شبکه خبری الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: رئیس جمهور یمن در آخرین اظهارت خود تاکید کرده که تمایلی برای تداوم حضور در قدرت ندارد.

بر این اساس، علی عبدالله صالح تاکید کرده که در دور آتی انتخابات ریاست جمهوری نامزد نخواهد شد و علاوه بر این در نظر ندارد پسرش را به عنوان جانشین خود در قدرت بگمارد.

خاطر نشان می شود، یمن در روزهای اخیر شاهد اعتراضات گسترده ای از سوی مردم علیه عبدالله صالح بوده است و مردم یمن وی را حاکمی همچون "بن علی" در تونس و "حسنی مبارک" در مصر می دانند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید