۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۳ - ۱۹-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۵۶۳۲
انتشار: ۰۰:۴۳ - ۱۹-۱۱-۱۳۸۹

"خر چتر باز " به دليل حمله قلبی مرد (+عکس)

  یکی از روزنامه‌های چاپ روسیه از قول دپارتمان حمایت از محیط‌زیست این کشور نوشت: این خر ۱۸ ساله که «آنا پکا» نام داشت، روز گذشته به دلیل حمله قلبی مرد.

این خر که به دلیل چتربازی در رسانه‌های جهان معروف است، از ماه دسامبر سال گذشته به شدت بیمار شده بود و پزشکان احتمال تلف‌شدن این حیوان را می‌دادند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روزنامه‌ «کوم سومول سکایا پرادا» چاپ روسیه و شبکه خبری بی‌بی ‌سی، این خر در ماه اوت با پرواز به وسیله یک چتر در آسمان جنوب روسیه بسیار مشهور شده بود.

همچنین در روزهای آخر زندگی، حیوان را به یک مزرعه خارج از مسکو منتقل کرده و به این حیوان میوه‌های تازه و سبزیجات می‌دادند. حتی گزارش شده که برای بهبود وضعیت این خر به او ماساژ داده و او را در حمام آفتاب قرار می‌دادند.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
2
67
ma kharam nashodim ke injore be ma beresan
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
9
69
کسانی که حیوانات را آزار می دهند به طور یقین به بدترین عذابها دچار می شوند
برای این مناطق کشور هشدار مهم هواشناسی صادر شد فرانسیس فورد کاپولا و شکست سخت در دنیای سینمای مدرن تولید یاقوت از ضایعات جواهرات برای اولین بار در جهان (+عکس) قتل خونین مرد جوان با ضربات چاقو در این محله تهران سردار رادان : ترور ناجوانمردانه سردار نیلفروشان بی پاسخ نخواهد ماند قبض روح برق خواران! / چه کسانی منتظر قبض‌ های میلیونی باشند؟(+اینفوگرافی) آمار نگران کننده از دانش آموزان سیگاری/ مواد افیونی پشت در مدارس به کمین نشسته اند فرصت‌ها و تهدیدهای رشد اقتصادی در آسیا سخنگوی وزارت امور خارجه: هیچ‌یک از اقدامات رژیم صهیونیستی را نادیده نخواهیم گرفت؛ قطعاً پاسخ‌های متناسب و قاطع می‌دهیم ترک پاشنه پا حاصل کمبود این ویتامین‌ها است اقتصاد کره جنوبی گل کاشت روزنامه جهان صنعت مجرم شناخته شد جزئیات جدید ۳ بورس دانشجویی/ پرداخت حقوق ۲۰ میلیونی هزینه سالانه ثروتمندان ۳ برابر فقرا/ متوسط هزینه دهک دهم شهری به ۵۹۰ میلیون تومان رسید(+اینفوگرافی) شرکت توانیر: در مصرف گاز صرفه جویی کنید تا برق قطع نشود