۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۲۸-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۶۶۶۴
انتشار: ۰۰:۳۰ - ۲۸-۱۱-۱۳۸۹

انتقاد جوان: احمدی نژاد از موضوع 25 بهمن گذشت اما کلی از مشایی دفاع کرد

از آقای رئیس جمهور نیز انتظار این بود در شرایطی كه جریان فتنه و ضدانقلاب با حمایت سنگین سیاسی، مالی و تبلیغاتی آمریكا و رژیم صهیونیستی قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی را داشته و دارند ؛ به جای گله گذاری درباره انتقادات و اعتراضاتی كه جریان های سیاسی درون نظام درست یا غلط درباره همكاران ایشان در دولت به ویژه آقای مشایی مطرح می كنند ، به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی ، دست های پشت پرده آمریكا و صهیونیسم را در آشوب 25 بهمن - كه چندان هم پنهان و پوشیده نیست - افشا كنند.
جوان نوشت:

مصاحبه تلویزیونی شب گذشته رئیس جمهور حاوی نكات مفیدی درباره پیشرفت های كشور در حوزه سیاست خارجی ، اقتصاد و خصوصا" گزارش دقیقی به مردم درباره طرح هدفمندی یارانه ها بود.دكتر احمدی نژاد در این گفتگوی تلویزیونی به درستی ، به ابعاد مختلف دشمنی قدرت های زورگو و دنباله روهای داخلی آنان پرداخته و بر ایستادگی ملت در برابر این دشمنی ها تاكید كردند.

اما دكتر احمدی نژاد در پاسخ به سئوالی از وی درباره حوادث 25 بهمن ، موضعی اتخاذ كرد كه به نظر می رسد فاقد توجیه منطقی باشد. وی ضمن عبور گذرا از موضوع آشوب اسرائیلی ، تلویحا" اقدامات آشوبگران را با انتقاداتی كه از همكاران وی در دولت می شود همردیف كرد و شرح مبسوطی از ایمان و اعتقاد و پركاری برخی همكارانشان در دولت بویژه آقای مشایی ارائه كرد.

قطعا" حق رئیس جمهور است كه در برابر انتقاداتی كه از عملكرد دولت و همكاران وی می شود ، دفاع كند ؛ بویژه اینكه رویكرهای كلان دولت آقای احمدی نژاد در حوزه های مختلف مورد تایید نظام و در راستای سیاست های كلان نظام است.اما مصاحبه شب گذشته ایشان با تلویزیون جای این گلایه گذاری ها و دفاعیات نبود.

هیچ فرد منصفی منكر این مطلب نیست كه در شرایطی كه دولت در خاكریز اول نظام ، بار سنگین اقدامات بزرگی چون ملی كردن صنعت هسته ای و هدفمندی یارانه ها را بر دوش می كشد ، سایر مسئولان و دستگاه ها و رسانه های مدافع نظام و انقلاب می بایست شرایط ویژه دولت را درك نموده و ضمن حمایت از آن در پیشبرد اهداف نظام ، انتقادات خود را به گونه ای مطرح نكنند كه دولت در انجام وظایفش با حاشیه و مشكل مواجه شود.بسیاری از رسانه ها و جریان های مدافع نظام و انقلاب نیز تاكنون اصل را بر فرع ترجیح داده و تلاش جدی بعمل آورده اند تا با خودداری از ورود به مسائل حاشیه ای ، دستاوردهای بزرگ دولت را در حوزه های مختلف تحت الشعاع قرار ندهند.

با این وجود از آقای رئیس جمهور نیز انتظار این بود در شرایطی كه جریان فتنه و ضدانقلاب با حمایت سنگین سیاسی، مالی و تبلیغاتی آمریكا و رژیم صهیونیستی قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی را داشته و دارند ؛ به جای گله گذاری درباره انتقادات و اعتراضاتی كه جریان های سیاسی درون نظام درست یا غلط درباره  همكاران ایشان در دولت به ویژه آقای مشایی مطرح می كنند ، به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی ، دست های پشت پرده آمریكا و صهیونیسم را در آشوب 25 بهمن - كه چندان هم پنهان و پوشیده نیست - افشا كنند.

بخش عمده ای از انتقاد امت حزب الله به برخی خواص و نخبگان دارای مسئولیت در نظام در فتنه 88 این بود كه چرا گلایه ها و انتقاداتشان از دولت و رئیس جمهور ، چشم بصیرتشان را به گونه ای دچار اعوجاج نمود كه حاضر نشدند به موقع به میدان بیایند و در برابر فتنه ای كه اصل نظام را هدف قرار داه بود اعلام موضع كنند.اكنون نیز كه آخرین دست و پا زدن آمریكا و اسرائیل با بهره گیری از ائتلاف فتنه - نفاق در حوادثی چون آشوب 25 بهمن ظهور و بروز یافته است از همه دلسوزان و مسئولان نظام انتظار می رود ضمن حفظ مواضع و سلایق سیاسی خود ، در این شرایط به مسائلی دامن نزنند كه صرفا" موجب ایجاد تفرقه در جبهه انقلاب و احیانا" سوء استفاده دشمنان خواهد شد.
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت