۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۴-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۸۴۸۱
انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۴-۱۲-۱۳۸۹

در جلسه هاشمی با جبهه پیروان خط امام و رهبری چه گذشت؟

 
در پی درج خبری در برخی سایت ها راجع به جلسه  هاشمی رفسنجانی با اعضاء جبهه پیروان خط امام و رهبری و امتناع آن سایت ها از درج جوابیه حزب موتلفه اسلامی ، این حزب با انتشار توضحاتی به خبر مذکور پاسخ داد که عیناً در زیر منتشر می شود:

1- علت اصلی ملاقات با آیت الله هاشمی رفسنجانی ارائه پیشنهاداتی به ایشان در مورد مسایل روز به خصوص فتنه های 25 بهمن و اول اسفند سال جاری بود.

2- در خبر مذکور از قول آقای حبیبی در این ملاقات آمده است که از ایشان خواسته شده که مواضع خود را همگام با نظام و رهبری نمایند، کذب محض است .

3- اینکه از قول یکی دیگر از جمع ملاقات کننده ها خطاب آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته شده که سکوت ایشان در قبال جریان فتنه منجر به حذف وی از ریاست مجلس خبرگان و احتمالا مناصب دیگر می شود ، کذب محض است .

4- اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشته اند که نامزد شدنشان برای اصل انتخابات در آخرین دوره مجلس خبرگان با نظر و توصیه مقام معظم رهبری بوده ات مطلب صحیحی است . ولی اصولا در این جلسه موضوع انتخابات هیات رئیسه و ریاست ایشان در مجلس خبرگان مطرح نگردیده است.

5- در این جلسه آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشتند که از قبل هم گفته ام در مورد سه موضوع با هیچ کس معامله نمی کنم ؛ 1- نظام 2- اصل ولایت فقیه 3- شخص آیت الله خامنه ای که هیچ آلترناتیوی برای ایشان نمی شناسم و هر گونه تعضیف ایشان را حرام می دانم .

6- تحلیل هایی که در خلال این خبر از طرف سایت مذکور آورده شده مورد تایید حزب موتلفه اسلامی نیست و ما معتقدیم که دشمنان انقلاب می خواهند که آیت الله هاشمی رفسنجانی در خیمه انقلاب و پشت سر مقام معظم رهبری نباشد که انشاءالله شما هم به آن توجه دارید .

7- محور پیشنهادات ملاقات کنندگان به آیت الله هاشمی رفسنجانی ضرورت تکرار موضع گیری صریح ایشان علیه فتنه سال 88 و بیان مکرر اعتقادشان در معامله نکردنشان با هیچ کس در مورد سه موضوع نظام و ولایت فقیه و شخص آیت الله خامنه ای بود که در مورد موضع گیری علیه فتنه با اشاره به کتاب در حال چاپ همان مطالبی را اظهار داشتند که سایت مذکور در سطر 25 خبر و تحلیل آورده است .
 
ارسال به دوستان