۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۵-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۸۴۹۵
انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۵-۱۲-۱۳۸۹

موج جديد بارش‌ها در تهران از سه‌شنبه

از چهارشنبه تا پايان هفته نيز با توجه به ورود اين سامانه بارش‌هاي پراكنده در سطح استان تهران پيش‌بيني مي‌شود.

مدير كل هواشناسي استان تهران با اشاره به اينكه روند كاهش دما تا اواخر وقت يكشنبه در پايتخت ادامه مي‌يابد، گفت:‌ موج جديد بارش‌ها در پايتخت از سه‌شنبه آغاز مي‌شود.

محسن جباري در گفت‌وگو با «ايسنا»، با اشاره به نقشه‌هاي دمايي افزود: نقشه‌هاي پيش‌يابي نشان مي‌دهد روند كاهش دما تا اواخر روز يكشنبه در تهران ادامه داشته و پس از آن دما در پايتخت افزايش مي‌يابد.

وي با اشاره به اينكه از اواخر يكشنبه حداقل دماي تهران به بالاي صفر خواهد رسيد، گفت: نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي نشان مي‌دهد سامانه جديدي از شمال غرب از روز دوشنبه وارد كشور مي‌شود كه اين سامانه از روز سه شنبه تهران را فراخواهد گرفت و طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد بارش در تهران خواهيم بود كه اين بارش‌ها عمدتا به صورت باران و در ارتفاعات و نقاط سردسير به صورت برف خواهد بود.

مدير كل هواشناسي استان تهران گفت: از چهارشنبه تا پايان هفته نيز با توجه به ورود اين سامانه بارش‌هاي پراكنده در سطح استان تهران پيش‌بيني مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: بر اين اساس در روز يكشنبه آسمان تهران صاف تا كمي ابري در پاره‌اي نقاط غبارصبحگاهي پيش‌بيني مي‌شود كه حداقل و حداكثر دماي تهران در اين روز به صفر و 9 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد. همچنين در روز دوشنبه نيز آسمان پايتخت صاف در پاره‌اي نقاط نيمه‌ابري در بعضي ساعات با غبار صبحگاهي و در اواخر وقت با افزايش ابر خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز 3 و 13 درجه سانتيگراد بالاي صفر پيش‌بيني شده است.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید