۰۹ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۴-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۹۷۰۷
انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۴-۱۲-۱۳۸۹

پوستين‌دوز: هزينه گارانتي محصولات سايپا رو به كاهش است

وي با بيان اين كه كارت نارنجي يكي از مصداق‌هاي طراحي ومهندسي خدمات جديد است، افزود: سال آينده در سايپا سال تحقيق و توسعه و طراحي و مهندسي نام گرفته است كه اميدواريم اين مسئله هم در فروش و هم در خدمات پس از فروش نمود پيدا كند.

مراسم افتتاحيه طرح خدمات نوروزي امداد خودرو سايپا صبح امروز با حضور مديرعامل سايپا، مدير عامل سايپا يدك و مدير عامل امداد خودرو برگزار شد.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم نعمت‌الله پوستين‌دوز - مدير عامل گروه خودروسازي سايپا، با تقدير از فعاليت‌هاي شبانه روزي امدادگران اين گروه گفت: اعتقاد ما بر اين است كه مشتري شريك اصلي ماست، اما اين اعتقاد در حال حاضر تا عمل فاصله دارد.

وي خواسته هاي مشتري از يك خودروساز را در سه عنوان محصول، سرويس و خدمات متناسب و تعامل بين محصولات و خدمات و مزيت تمايز آن نسبت به محصولات ديگر دانست و گفت:‌ اگر مجموعه‌اي بتواند همراه كالا، خدمات خوبي ايجاد كند و تعامل محصول و خدمات را افزايش دهد، مشتري بنگاه را رها نخواهد كرد؛ اما در حال حاضر در صنعت خودرو در اين زمينه هنوز جاي كار وجود دارد، چرا كه مشتري مي‌تواند مبلغ اصلي يك محصول باشد.

پوستين‌دوز با بيان اينكه امداد خودرو حلقه مكمل فروش است، گفت:‌ در ابتدا به دليل اين‌كه محصول نهايي ما كامل نبود، امداد خودرو براي تكميل اين حلقه به‌وجود آمد، اما در حال حاضر كيفيت خودروها بالا رفته و فلسفه وجودي امداد خودرو كمرنگ شده به همين دليل امداد خودرو بايد با تحقيق و توسعه و نوآوري و خلاقيت در عرصه‌ي طراحي خدمات جديد فعاليت كند.

وي با بيان اين كه كارت نارنجي يكي از مصداق‌هاي طراحي ومهندسي خدمات جديد است، افزود: سال آينده در سايپا سال تحقيق و توسعه و طراحي و مهندسي نام گرفته است كه اميدواريم اين مسئله هم در فروش و هم در خدمات پس از فروش نمود پيدا كند.

پوستين دوز با اشاره به اين‌كه هزينه‌هاي گارانتي شركت سايپا رو به كاهش است، گفت:‌ اين مسئله نشان‌دهنده‌ي افزايش كيفيت محصولات ماست، بنابراين اميدواريم كه امداد خودرو با درك شرايط جديد انديشه تحقيق و توسعه را در خدمت‌رساني نشان دهد، تا بتوانيم مشتري‌ها را در زنجيره خريد خود حفظ كنيم.

وي با بيان اين كه طرح تحول سايپا يدك در پيش است، اظهار كرد:‌ قصد ما اين است كه انجمن‌هاي صنفي امداد را به شركت‌هاي تعاوني تبديل و فعاليت‌هاي لازم را در زمينه امداد به اين شبكه واگذار كنيم تا به تدريج شبكه تعاوني‌ها همه‌ي خدمات را به عهده گيرد و اماد خودرو با جدا شدن از كار اجرايي بتواند براي طراحي خدمات جديد اقدام كند.

پوستين‌دوز از راه‌اندازي باشگاه‌هاي مشتريان سايپا در هر استان خبر داد و گفت: به اين شيوه امكان نظارت بر شبكه‌ي امداد فراهم خواهد شد؛ هر چند كه در حال حاضر هم نظارت و اجراي خدمات امدادي را در هشت استان به عهده‌ي اين انجمن‌ها گذاشته‌ايم و خود شركت و مشتريان به عنوان ناظر ارائه خدمات عمل مي‌كنند، اما من معتقدم كه نام امداد خودرو هم بايد عوض شود و به جاي ارائه خدمات امدادي به طراحي خدمات بپردازد و فعاليت‌هايي را كه تا به امروز انجام مي‌داد، به شبكه امداد منتقل كند؛ چرا كه سايپا يدك بايد نقش سياست‌گذاري، هدايت كننده و ناظر در زمينه ارائه خدمات را به عهده گيرد.

وي در پايان تاكيد كرد: قصد شركت سايپا اين است كه آينده بازار خودرو را با تنوع محصول و تنوع برند در اختيار گيرد و به همين دليل بايد ما شبكه براي ارائه خدمات مناسب آماده كنيم.
ارسال به دوستان