۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۱۹۳۱
انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۰

مدیر ایرانی مایکروسافت به گوگل رفت

آخرین مسئولیت او در مایکروسافت مدیریت برنامه های موتور جستجوی بینگ بوده و زیر نظر "برایان مک دنالد" معاون مدیریت موتور جستجوی بینگ فعالیت می کرده است.

مهر: مدیر ارشد ایرانی شرکت مایکروسافت در بخش تولیدات و تیم توسعه موتور جستجوی بینگ پس از هفت و نیم سال فعالیت این شرکت را ترک کرده و به گوگل پیوست.

ساناز اهری جوانترین مدیر تولید شرکت مایکروسافت پس از هفت سال و نیم فعالیت در این شرکت، مایکروسافت را رها کرده و به شرکت رقیب یعنی گوگل ملحق شد.

آخرین مسئولیت او در مایکروسافت مدیریت برنامه های موتور جستجوی بینگ بوده و زیر نظر "برایان مک دنالد" معاون مدیریت موتور جستجوی بینگ فعالیت می کرده است.

وی پس از ترک مایکروسافت و پیوستن به گوگل وظیفه مدیریت تبلیغات محصولات گوگل را در سیاتل و شمال غرب اقیانوس آرام را به عهده گرفته است.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اهری در زمان مسئولیت خود در مایکروسافت، یکی از تاثیرگذارترین افراد در بالا بردن کیفیت و پیشرفت جستجو در این شرکت به شمار می رفت. وی همچنین یکی از ارشد ترین اعضای تیم تولید در دوره توسعه و راه اندازی موتور جستجوی بینگ بوده است.

ارسال به دوستان
حادثه معدن طبس/ پزشکی قانونی: هویت ۲ نفر به دلیل سوختگی نامعلوم است رقابت ستاره‌ها بر روی آب؛ قایق‌های لوکس ورزشکاران مشهور حضور در یکی از هنرستان‌های تهران ؛ اقدام جالب وزیر ارشاد در روز اول مهر هلال احمر: ۱۷ کارگر معدن همچنان محبوس هستند اجساد متوفیان حادثه معدن طبس به زادگاه‌شان منتقل می‌شود هشدار جدی گاریدو؛ افشای ترکیب پرسپولیس خط قرمز سرمربی تهران تا سه‌شنبه گرم؛ آخر هفته کاهش دما دارد سقوط آزاد حسینی؛ کابوس آبی‌ها در دروازه راه حلی برای والدین ؛ اگر فرزند شما هم از مدرسه فراری است تمامیت‌خواهی نکونام؛ استقلال را به ورطه بحران کشاند بازنده این قصه جنایی - معمایی کیست؟ رئیس کل بانک مرکزی: رمزارز و هوش مصنوعی در دستور کار بانک مرکزی است فرزند رئیس جمهور سفرش به نیویورک را تکذیب کرد حادثه تلخ در اولین روز مدرسه / ریزش سقف کلاس در ارومیه / مصدومیت 2 دانش‌آموز لیونل مسی به دنیای سینما قدم گذاشت؛ راه‌اندازی کمپانی تولید فیلم