۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۳۳۳۱
انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۰
سردار پاكپور تاكيد كرد:

ادامه عمليات‌هاي سپاه تا نابودي كامل تروريست‌هاي پژاك/ افراد نادم را مي پذيريم

ما ضمن هشدار به فاصله گرفتن بقاياي اين گروهك از مرزهاي جمهوري اسلامي، آمادگي خود را براي پذيرش افراد نادم و پشيمان اعلام مي‌كنيم.
فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به هلاكت ده‌ها تن از اشرار و تروريست هاي گروهك پژاك در مناطق مرزي شمال غرب كشور تأكيد كرد: عمليات تعقيب و مجازات اشرار و تروريست‌هاي گروهك پژاك ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي كل سپاه، در پي هلاكت ده ها تن از اشرار و گروهك پژاك در مناطق مرزي شمال غرب كشور سردار محمد پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه سيد الشهداء (ع) نيروي زميني سپاه ، در راستاي برقراري امنيت پايدار و مقابله با عوامل بروز ناامني و بي ثباتي و ايجاد مزاحمت براي مردم عزيز مناطق مرزي شمال غرب كشورمان با اشرار و تروريست هاي گروهك موسوم به پژاك درگير و طي روزهاي اخير ضربات مهلكي به آنان وارد ساختند.

وي افزود: فعاليت‌هاي تروريستي در مناطق كردنشين همواره مورد توجه گروهك‌هاي ضد انقلاب، تروريستي و مورد حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي بوده و اينگونه اقدامات ناامن كننده باعث كندي روند توسعه و پيشرفت منطقه و خدمتگزاري به مردم شده است.

پاكپور با اشاره به اينكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دفاع از امنيت و آرامش مردم مناطق كردنشين را وظيفه خطير خود مي داند تصريح كرد: قرارگاه حمزه سيد الشهداء (ع) با شجاعت وصف ناپذير بسيجيان دلاور كرد و بومي، عمليات بازدارنده خود برابر تجاوز و جنايت آفريني عوامل گروهك تروريستي پژاك كه با اشغال بخش هايي از مناطق مرزي در شمال غرب كشور عليه ملت ما توطئه و امنيت مردم را به مخاطره انداخت، با قاطعيت برخورد و ضمن انهدام مقرهاي آنان تا كنون دهها تن از آنها را به هلاكت رسانيده و يا زخمي و اسير كرده است.

فرمانده نيروي زميني سپاه با تأكيد بر ادامه عمليات تعقيب و مجازات تروريست‌ها، لزوم كنترل مناطق همجوار با مرزهاي جمهوري اسلامي ايران توسط دولت عراق و مقامات اقليم كردستان را ضروري خواند و اظهار داشت: حضور گروهك هاي تروريستي در مناطق مرزي تهديدي جدي براي هر دو كشور به شمار رفته و ضررهاي امنيتي و اقتصادي براي ساكنين را متصور مي‌سازد.

وي در عين حال گفت: ما ضمن هشدار به فاصله گرفتن بقاياي اين گروهك از مرزهاي جمهوري اسلامي، آمادگي خود را براي پذيرش افراد نادم و پشيمان اعلام مي‌كنيم.

سردار پاكپور در پايان اظهار اميدواري كرد: دولت عراق و اقليم كردستان با جديت بيشتر از ادامه حضور و فعاليت‌هاي اعضاي گروهك تروريستي پژاك در مناطق كرد نشين و هم مرز با جمهوري اسلامي ايران ممانعت به عمل آورند و با اتكا به بسترهاي تعامل و همكاري هاي في مابين دو كشور، منطقه را از لوث وجود گروهك هاي تروريستي و عوامل پليد وابسته به استكبار جهاني پاكسازي كنند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید