۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۳۵۹۹
انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۰

فروزنده: انتقال كارمندان از تهران داوطلبانه است

فروزنده درباره جلسه امروز هيات دولت گفت: رييس جمهور در اين جلسه بر ادامه هدفمندي يارانه ها، مديريت يارانه ها و تسريع در اجراي پروژه ها تاكيد كردند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني رييس‌جمهور تاكيد كرد كه انتقال كارمندان از تهران به صورت داوطلبانه است.

به گزارش ايسنا لطف‌الله فروزنده در حاشيه جلسه‌ هيات دولت درباره دوركاري و انتقال كارمندان از پايتخت گفت: در اين زمينه دولت چهارده برنامه را دنبال مي‌كند و هر كس مايل باشد كه از تهران خارج شود مي‌تواند مشخصات خود را در سايتي كه براي اين زمينه در نظر گرفته شده است وارد كند و درخواست خود را مطرح كند.

به گفته او خروج از تهران داوطلبانه است و هر فردي بخواهد انتقال مي يابد.

فروزنده درباره جلسه امروز هيات دولت گفت: رييس جمهور در اين جلسه بر ادامه هدفمندي يارانه ها، مديريت يارانه ها و تسريع در اجراي پروژه ها تاكيد كردند.

او درباره افزايش نيافتن حقوق در برخي سازمان‌ها گفت: در اين باره بايد از وزراي مربوطه بپرسيد اما مطمئنا اين افزايش ها اعمال مي شود و بر اساس اول سال نيز محاسبه خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين مقدار افزايش حقوق كافي است؟ گفت: دولت بر اساس منابعي كه در اختيار دارد اين افزايش‌ها را اعمال مي كند و الا اگر محدودتي وجود نداشته باشد دولت افزايش هاي بيشتري در حقوق كاركنان خواهد داشت.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است