۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۴۲۹۹
انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۰

شما تاکنون طعم اینترنت پرسرعت را نچشیده اید

وي ابراز كرد: محدوديت دسترسي به پهناي باند مناسب و کافي از مواردي است که مي‌توان آن را به عنوان دغدغه کاربران عنوان كرد و بسياري از کاربران در اين زمينه به ما شکايت مي‌کنند.
مدير يک شرکت اينترنتي مي‌گويد کاهش سرعت اينترنت ربطي به ما ندارد و شركت‌هاي اينترنتي فقط در اين زمينه وظيفه انتقال سرويس را به کاربران انتهايي و نقش واسط دارند.

علي توسلي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين كه بسته به پارامترهاي مختلف سرعت اينترنت کاهش پيدا مي‌کند، گفت: کاربران ايراني هيچ‌گاه طعم سرعت واقعي اينترنتي را که خريداري کرده‌اند، نچشيده و هميشه با کاهش و يا قطعي سرعت اينترنت رو‌به‌رو بوده‌اند.

وي ابراز كرد: محدوديت دسترسي به پهناي باند مناسب و کافي از مواردي است که مي‌توان آن را به عنوان دغدغه کاربران عنوان كرد و بسياري از کاربران در اين زمينه به ما شکايت مي‌کنند.

او با بيان اينكه سرعت اينترنت و پايين بودن آن نخستين موضوعي است که در زمينه دسترسي به عنوان دغدغه کاربر محسوب مي‌شود ، ابراز كرد: وقتي کاربران در کشور به اينترنت وصل مي‌شوند، سرعت بسيار پايين است و عمدتا کاربران مجبور مي‌شوند به سمت سرويس‌هاي Adsl و وايمکس بروند.

توسلي در پايان تصريح كرد: شرکت‌ها براساس تعهدات خود خدمات مورد نياز کاربر را ارائه کرده‌اند، اگر هم در اين بين کاربر نتوانسته از سرعت واقعي خود استفاده کند به مشکلاتي از جمله زيرساخت شبکه يا ارائه نشدن پهناي باند کافي از سوي مخابرات به عرضه‌کنندگان برمي‌گردد.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید