۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد ۱۷۷۵۹۷

مروري بر بازي هاي هفته چهارم ليگ برتر فوتبال

ديدار تيم‌هاي داماش گيلان و تراكتورسازي با برتري 3 بر 2 تبريزِِي‌ها به پايان رسيد.
عصر ایران ورزشی - بازی های هفته چهارم لیگ دیشب با برتری استقلال تهران، تراکتور، صبا، ذوب آهن، سپاهان و توقف شاگردان دایی به پآیان رسید

استقلال 2- سپاسي صفر/ فرهاد آقای تمام نشدنی

تيم فوتبال استقلال با برتري 2 بر صفر برابر فجرسپاسي همچنان در رده دوم جدول باقي‌ماند.

آخرين ديدار هفته چهارم ليگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي بين تيم‌هاي استقلال و فجرسپاسي برگزار شد.طبق اعلام مسئولان برگزاري مسابقه 75 هزار 636 نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

وليد علي بازيكن كويتي استقلال در دقيقه 43 و فرهاد مجيدي در دقيقه 49 گل‌هاي استقلال را به ثمر رساندند تا استقلال 2 بر صفر به برتري برسد و 10 امتيازي شود، اما به دليل تفاضل گل كمتر همچنان در رده دوم جدول قراردارد و صباي قم صدرنشين ليگ است. تفاضل گل صبا مثبت شش و تفاضل گل استقلال مثبت چهار است.

هدايت ممبيني داور مسابقه به رضاحقيقي و مجيد حيدري از فجر كارت زرد نشان داد.


ذوب اهن 1 - فولاد 0 : گردان مچ آقای گل را خواباند
ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از هفته چهارم ليگ برتر فوتبال از ساعت 22 در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شد كه در پايان اين ميزبان بود كه با نتيجه يك بر صفر برنده بازي شد.

تك گل بازي را سيد محمد حسيني، مدافع ذوب‌آهن در دقيقه 74 به ثمر رساند. رضا نورورزي نيز در دقيقه 57 براي فولاد يك ضربه پنالتي را از دست داد.

داور اين ديدار عليرضا فغاني بود. وي به ايگور كاسترو و فيليپ آلوز دسوزا از ذوب‌آهن و آرش افشين از فولاد كارت زرد نشان داد.


صبا 3– سایپا صفر؛ صدرنشینی تیم ناشناخته
تيم فوتبال صبا با نتيجه 3 بر صفر برابر سايپاي 10 نفره به برتري رسيد.

ديدار تيم‌هاي صباي قم و سايپاي البرز در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال از ساعت 22 در حضور حدود 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم برگزار شد.

شاگردان عبدالله ويسي در نيمه اول چندين موقعيت روي دروازه سايپا خلق كردند، اما نتوانستند به گل دست يابند و در پايان 45 دقيقه اول دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند. حملات صبا در نيمه دوم ادامه داشت تا اينكه كريم اسلامي در دقيقه 52 توانست تيم خود را به گل برساند. ميلاد سليمان فلاح در دقايق 80 و 88 گل‌هاي دوم و سوم صبا را به ثمر رساند.

جمشيد دانش‌مهر داور اين ديدار بود. وي به روزبه شاه‌علي‌دوست و مجيد ايوبي از سايپا و اكبر صادقي، مرتضي كاشي و ميلاد سليمان فلاح از صبا كارت زرد نشان داد. همچنين دانش‌مهر در دقيقه 33 محمد منصوري از سايپا را با كارت زرد دوم جريمه و از زمين بازي اخراج كرد.


تراكتورسازي مقابل داماش شكست را با پيروزي عوض كرد
ديدار تيم‌هاي داماش گيلان و تراكتورسازي با برتري 3 بر 2 تبريزِِي‌ها به پايان رسيد.

ديدار تيم‌هاي داماش گيلان و تراكتورسازي تبريز از هفته چهارم ليگ‌برتر فوتبال از ساعت 22 در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد كه در پايان اين بازي با برتري 3 بر 2 تراكتورسازي همراه بود.

براي داماش گيلان جهانگير عسگري در دقيقه يك و محمد آبشك دقيقه 32 گلزني كردند و گل‌هاي تراكتورسازي را نيز محسن حسيني دقايق 19 و 78 و محمد ابراهيمي دقيقه 81 وارد دروزاه ‌حريف كردند.

داور اين ديدار سعيد مظفري‌زاده بود. وي به محمد آبشك از داماش و محمد محمدي و توزي رودريگو از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد.


دايي مساوي كرد و تشويق شد؛ شعار عليه كاشاني
تماشاگران در پايان بازي عليه سرپرست باشگاه پرسپوليس شعار دادند و سرمربي راه‌آهن را تشويق كردند.

تماشاگران در پايان مسابقه عليه حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس شعار دادند و علي دايي را تشويق كردند اين در حالي است كه راه‌آهن با نتيجه 2 بر 2 برابر نفت تهران متوقف شد.

يحيي گل‌محمد، مربي راه‌آهن نيز به دليل اعتراض به داور از روي نيمكت اخراج شد.


شهرداری تبریزصفر - سپاهان 2؛جدال ویچ ها را لوکا برد
تيم فوتبال سپاهان با نتيجه 2 بر صفر برابر ميزبان خود شهرداري به برتري رسيد.

ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز و سپاهان اصفهان از هفته چهارم ليگ برتر فوتبال از ساعت 22 با حضور حدود 16 هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار شد.

در پايان نيمه اول دو تيم به تساوي بدون گل دست يافتند، اما در ابتداي نيمه دوم شاگردان بوناچيچ به گل رسيدند. اميد ابراهيمي در دقيقه 47 از روي نقطه پنالتي اولين گل اين ديدار را به ثمر رساند. ابراهيمي در دقيقه 63 نيز با شوت از راه دور توانست براي بار دوم دروازه ميزبان را باز كند. در پايان اين ديدار سپاهان با نتيجه 2 بر صفر برابر شهرداري تبريز به برتري رسيد و اولين شكست شاگردان يسيج را رقم زد.

قضاوت اين ديدار برعهده غلامرضا جباري بود. وي به سيدجلال حسيني، محسن بنگر و محمد رجب‌زاده از سپاهان و شهرام گودرزي از شهرداري كارت زرد نشان داد.


برتري نفت آبادان مقابل مس در ثانيه‌هاي پاياني
ديدار تيم‌هاي فوتبال صنعت نفت آبادان و مس كرمان با برتري شاگردان غلامحسين پيرواني خاتمه يافت.

ديدار تيم‌هاي فوتبال صنعت نفت آبادان و مس كرمان كه از ساعت 22 در ورزشگاه تختي آبادان آغاز شده بود با نتيجه يك بر صفر به سود شاگردان غلامحسين پيرواني پايان يافت.

در اين مسابقه كه حدود 12 هزار تماشاگر از نزديك نظاره‌گر آن بودند تك گل نفتي‌ها را روح‌الله عرب در دقيقه 4+90 به ثمر رساند. اين مسابقه در مجموع كسل كننده بود و موقعيت‌هاي گل كمي داشت.

قضاوت اين ديدار برعهده شاهين حاج بابايي بود. وي احمد حسن‌زاده از مس كرمان را با كارت زرد جريمه كرد.
با اين نتيجه مس كرمان يك امتيازي ماند و نفت آبادان هم جمع امتيازهاي خود را به 5 رساند.



جدال جنوبي‌ها و شمالي‌ها برنده نداشت
ديدار تيم‌هاي فوتبال شاهين بوشهر و ملوان بندرانزلي با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه پيدا كرد.

 جدال تيم‌هاي فوتبال شاهين بوشهر و ملوان بندرانزلي كه از ساعت 22 در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر آغاز شده بود با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در اين مسابقه كه قضاوت آن برعهده يدالله جهانبازي بود منصور تنهايي و لك‌چيرا از شاهين بوشهر و محمد نزهتي از ملوان كارت زرد دريافت كردند.


اولين امتياز ليگ برتري مس‌سرچشمه؛ پرسپوليس همچنان در حسرت برد ماند
تيم فوتبال پرسپوليس در هفته چهارم ليگ برتر مقابل مس سرچشمه به تساوي رسيد.

تيم‌هاي فوتبال مس سرچشمه و پرسپوليس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

در ادامه علي كريمي روي يك ضربه ايستگاهي در دقيقه 37 پرسپوليس را به بازي برگرداند تا اختلاف به حداقل برسد و سرخپوشان اميدوار شوند. جواد كاظميان نيز در ثانيه‌هاي پاياني اين نيمه و در دقيقه 2+45 كار را براي پرسپوليس به تساوي كشاند.
ارسال به دوستان