۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۸۶۸۲
انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۰

رهبر انقلابيون ليبي به قاهره مي رود

 منابع رسمی در فرودگاه قاهره اعلام کردند رهبر انقلابیون لیبی روز جمعه برای شرکت در نشست فوق العاده اتحادیه عرب که قرار است روز شنبه در مصر برگزار شود به قاهره می آید. این منابع افزودند: محمود جبریل با هواپیمایی اختصاصی از استانبول به قاهره می آید.

 به گزارش خبرگزاری آلمان از قاهره، اتحادیه عرب روز پنجشنبه شورای ملی انتقالی لیبی را به عنوان نماینده مشروع مردم لیبی به رسمیت شناخت و اعلام کرد این شورا کرسی این کشور شمال آفریقا را در این سازمان عربی در اختیار می گیرد. اتحادیه عرب ماه فوریه در واکنش به خشونت های خونین علیه معترضان ضد دولت در این کشور، عضویت لیبی را در این اتحادیه به حالت تعلیق درآورد. قرار است وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب روز شنبه در قاهره درباره اوضاع لیبی و سوریه گفتگو کنند.
برچسب ها: رهبر ، انقلابیون ، لیبی ، قاهره
ارسال به دوستان
زنگ خطر افزایش مصرف سیگار و قلیان در ایران؛ ۵۰ هزار مرگ سالانه نمایش سنگ‌ نوشته باستانی ۳۰۰۰ ساله در تاق‌بستان کیفرخواست علیه قاتلی که به‌خاطر وام دست به جنایت فجیع زد بلیت بازی استقلال و النصر گران‌تر از هر بازی داخلی؛ رکوردشکنی در دبی وزیر دفاع آمریکا: به کمک به اسرائیل ادامه می‌دهیم بارش برف و کاهش محسوس دما در راه است سازمان ملل: ۲۰ هزار فلسطینی دیگر ناچار به فرار از شمال غزه شدند آذربایجان غربی در آغوش باران و برف پاییزی؛ هشدار کاهش دما مهر: شهادت یک زن ایرانی در بیروت کره جنوبی: کره شمالی بار دیگر بالن‌های زباله برای ما فرستاد شب درخشان ایرانی‌ها در امارات؛ اتحاد کلبا با درخشش قایدی به پیروزی رسید آشتی حسینی و استقلال؛ خیال آبی‌پوشان راحت شد دستگیری عاملان تیراندازی به مدرسه در راسک سیستان و بلوچستان نتانیاهو: کسانی که قصد جان من را داشتند، مرتکب اشتباه بزرگی شدند حسینی: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، حساب شده بود