۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۷۸۹۰۰

گزارشگر کرمان: تودهنی مرفاوی به من زیاد محکم نبود!

این اتفاق ناخوشایند در شرایطی رخ داد که برکناری کادر فنی و مدیرعامل باشگاه مس کرمان شائبه هایی درباره ارتباط این اتفاقها با گزارش مجید رشیدی بوجود آورده است .
ايشان کلي حرف زدند و بعد به من « تو دهنی » زدند و البته زياد محکم نبود. بعد از آقاي مرفاوي بازيکنان مس روي سر من ريختند و حسابي کتکم زدند

سایت گل - « مجید رشیدی » چهره ویژه مسابقه چهارشنبه شب مس کرمان مقابل فجرسپاسی بود ! این گزارشگر شبکه تلویزیونی استان کرمان با گزارش پر حرف و حدیث خود بعد از پایان مسابقه مورد ضرب و شتم بازیکنان باشگاه مس قرار گرفت. این اتفاق ناخوشایند در شرایطی رخ داد که برکناری کادر فنی و مدیرعامل باشگاه مس کرمان شائبه هایی درباره ارتباط این اتفاقها با گزارش مجید رشیدی بوجود آورده است.

مصاحبه سایت گل با این گزارشگر صدا و سیما در همین شرایط انجام شد

درگيري شما با صمد مرفاوي فيزيکي بود؟
اولش لفظی بود . ايشان کلي حرف زدند و بعد به من « تو دهنی » زدند و البته زياد محکم نبود. بعد از آقاي مرفاوي بازيکنان مس روي سر من ريختند و حسابي کتکم زدند.

مرفاوي در مصاحبه با سايت گل گفت که با شما فقط درگيري لفظي داشته و به ارشاد شما پرداخته است !
بله، اول ماجرا ايشان در حال صحبت کردن بودند اما باز هم تأکيد مي​کنم که آقاي مرفاوي مرا زدند.

اين درگيري چطور به پايان رسيد؟
بعد از اينکه حسابي شلوغ شد نيروي انتظامي دخالت کرد و من را از زير دست و پاي بازيکنان مس نجات داد.

در گزارش شما حدود دقيقه 25 يک جمله عجيب وجود دارد. شما در آن دقايق تاکید کردید که « اگر تيم مس در اين بازي برنده نشود، حتي اگر مسئولان باشگاه، کادرفني را تغيير ندهند مردم و هواداران مس در مقابل اين موضوع سکوت نخواهند کرد.» به نظر شما اين اظهارنظر وقتي که نتيجه بازي بدون گل مساوي بود و تازه 25دقيقه از بازي مي​گذشت کمي عجيب نيست؟
شايد حرف شما درست باشد. اما من هيچ قصد و غرضي از اين حرف نداشتم چون حدود همان دقايق 25 بود که هواداران اقدام به شعار عليه آقاي مرفاوي کردند !

صمد مرفاوي گفته است که گزارش شما مشکوک و هدایت شده بود !
آقاي مرفاوي کلا از دو بازي قبل در بين هواداران زيرفشار اعتراض و انتقاد بودند. گزارشگر دو مسابقه قبلي من نبودم و به نظرم عملکرد ضعيف تيم مس باعث شد تا اين ذهنيت​ها به وجود بيايد.

اگر قرار باشد شما درباره تیم مس نظر شخصی بدهید، چه می گویید ؟
ايشان فصل قبل خيلي خوب کار کرد اما اين فصل عملکرد تيم اصلا راضي​کننده نبود.

 در ابتداي نيمه دوم مسابقه شما گفته​ايد که علت نتايج خوب تيم مس در فصل گذشته مربوط به ساکت الهامي دستيار صمد مرفاوي بود ! این حرف شما خیلی عجیب بود.
اگر به ياد داشته باشيد من گفتم که تيم مس در فصل گذشته هم در ابتدا با فراز و نشيب آغاز کرد اما بعد از اينکه آقاي الهامي به تيم پيوست روند فني تيم بهتر شد. من از گفتن اين حرف منظوري نداشتم و نمي​خواستم بگويم که همه عملکرد تيم مس به دليل زحمات الهامي بوده است. به نظر من آقاي مرفاوي نقش مهمي در اين موفقيت​ها داشت. من در ابتداي گزارشم فقط به ماجراي آقاي محمود فکري اشاره کردم. ايشان مصاحبه​اي ناپسند درباره هواداران کرماني انجام داده بودند که به نظر من شايسته کادرفني تيم مس نبود.

مرفاوي مي​گويد که شما بعد از مسابقه در دفاع از خود گفته​ايد که به شما گفته​اند که اينگونه گزارش کنيد؟
دروغ است. چيزهايي که من گفتم در چارچوب مسابقه و سازمان صداوسيما بود و هيچ کسي قبل از مسابقه درباره نحوه گزارش چيزي به من نگفته بود. گزارشگر برنامه نود هم بعد از مسابقه همين سوال را از من پرسيد و من همين جواب را دادم.

شما عليه بازيکنان تيم مس شکايت کرده​ايد؟
هنوز شکايت نکرده​ام. امروز با آقاي حسن​زاده رئيس کميته انضباطي صحبت کرده​ام، احتمالا از طريق همين کميته عليه بازيکنان مس شکايت مي​کنم. چون واقعا من را کتک زده​اند فرض را بر اين بگيريد که من قصد و غرضي داشتم. آيا بايد اينگونه با من رفتار کنند؟ چطور آن زماني که ما محکوم بوديم داريم از تيم مس بيش از حد حمايت مي​کنيم يکي از اين آقايان از ما تشکر نکردند. من درباره عادل کلاه​ کج، مهرداد پولادي و وحيد امرايي که من را زده​اند جملات حمايتي فراواني در طول گزارشم گفته​ام..

در خبرها آمده بود که همسر صمد مرفاوي به خاطر گزارش شما راهي بيمارستان شده.
نمي​دانم چه بگويم!​ بعيد مي​دانم، اميدوارم ايشان هميشه سالم باشند و سلامت.
ارسال به دوستان