۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۸۱۲۳۹
انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۰

محرومیت از تحصیل یک دانشجوی پزشکی سیگاری

وی افزود: در این جلسه دبیر شورای انضباطی بدوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشجوی مرتبط با پرونده مطروحه نیز شرکت داشتند.

پس از اخطار وزیر بهداشت و معاون دانشجویی، فرهنگی مبنی بر محرومیت از تحصیل دانشجویان پزشکی سیگاری، اولین دانشجوی پزشکی سیگاری از تحصیل محروم شد.

به گزارش مهر، چهارصد و نهمین جلسه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان که در محل دفتر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت تشکیل شد و یک دانشجوی پزشکی سیگاری دو ترم از تحصیل محروم شد.

دکتر وحید صرامی - دبیر شورای مرکزی انضباطی با اعلام این خبر گفت: این جلسه با حضور دکتر فرحناز ترکستانی معاون دانشجویی، فرهنگی و رئیس شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، اعضا و کارشناسان شورای مرکزی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه دبیر شورای انضباطی بدوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشجوی مرتبط با پرونده مطروحه نیز شرکت داشتند.

صرامی گفت: در این جلسه پرونده یکی از دانشجویان رشته پزشکی در شورا مطرح و با توجه به تعدد و تکرار تخلفات در استعمال دخانیات در خوابگاه به منع موقت از تحصیل به مدت دو نیم سال محکوم شد.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی که به تمام دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است، استعمال دخانیات در دانشگاه و اماکن مرتبط جزء بند رسیدگی به تخلفات اخلاقی قرار می‌گیرد. متخلف به یکی از تنبیهات بندهای 2 تا 5 محکوم می‌شود و در صورت تکرار تا بند 12 قابل تشدید است.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود