۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۲۸۱
انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۰

سردار نقدي: حركت اعتراضی مردم آمريكا فروپاشي نظام اين كشور را در پي دارد

سردار نقدي با پيش بيني سرنوشت صدام براي ساير دشمنان ملت ايران افزود: آمريكا در نظر كساني كه از اشراف برخوردارند و با خوشبينانه ترين نگاه؛ مرده اي است با ابعاد بزرگ و فقط بايد منتظر ماند تا موريانه عصايش را بخورد و بطور كلي نابود شود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين بابيان اينكه حركت مستقل مردم آمريكا غير حزبي، مردمي و عميق است گفت كه اين موج اعتراضي هرگز افول نخواهد كرد و فروپاشي نظام سياسي آمريكا را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي بسيج مستضعفين، سردار بسيجي محمدرضا نقدي در جمع دانشجويان تربيت پاسداري دانشگاه امام حسين (ع) بر عجز و احساس حقارت استكبار در برابر عظمت ملت ايران تاكيد كرد.

وي خاطرنشان كرد: اين موج عظيم بيداري در جهان محصول اراده فقط يك درصد از جمعيت جهان است كه تصميم گرفت زير بار ظلم جباران نرود و با همه محدوديت هايش بخش هايي از دستورات اسلام را به اجرا گذاشت.

سردار نقدي با اشاره به فروپاشي يكي پس از ديگري ابر قدرت هاي جهان در اثر انفجار نور انقلاب اسلامي اظهار داشت: امپراتوري بزرگ شرق كه يك قلم از توان عظيم نظامي اش برخورداري از 55 هزار تانك بود و جنبش هاي چريكي بسياري در آمريكاي لاتين، آفريقا و آسياي شرقي بدان وابسته بودند ناگهان فروريخت و امروز گفتن از شوروي ذيل موضوع تاريخ معنا دارد نه سياست.

وي با بيان اينكه دست انتقام الهي همواره تعقيب كننده دشمنان ملت ايران است، خاطر نشان كرد: شوروي تامين كننده اصلي سلاح براي صدام بود و توسط حزب توده كودتا عليه نظام را سازماندهي كرد و گروهك هاي ملحدي چون چريك هاي فدايي خلق را تحت امر داشت اما به خواست الهي نابود شد و اثري از آن باقي نيست.

سردار نقدي با پيش بيني سرنوشت صدام براي ساير دشمنان ملت ايران افزود:آمريكا در نظركساني كه از اشراف برخوردارند و با خوشبينانه ترين نگاه؛ مرده اي است با ابعاد بزرگ و فقط بايد منتظر ماند تا موريانه عصايش را بخورد و بطور كلي نابود شود.

وي در خصوص جنبش اعتراضي 'وال استريت را اشغال كن' مردم آمريكا گفت: حركت ملت آمريكا عميق و ريشه دار و موجي است كه به دليل مستقل بودن از احزاب سياسي آمريكا فروپاشي نظام سياسي اين كشور را در پي دارد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين، ولايت را بزرگترين نعمت الهي براي ملت ايران دانست و افزود: ولايت فقيه همانطور كه امام راحل هم فرموده بودند امري بديهي است و كسي كه بديهيات را انكار مي كند يا كم عقل و يا مغرض است.

سردار نقدي، بسيج را بزرگترين نعمت الهي بعد از ولايت دانست و گفت: بعد از نعمت ولايت، بسيج بزرگترين عنايت الهي است و در روز قيامت از ما خواهند پرسيد كه با اين خيل ده ها ميليوني نيروهاي مخلص وشهادت طلب كه براي خدمت به اسلام سراز پا نمي شناسند چه كرده ايد؟

وي با تاكيد بر لزوم خودسازي و تزكيه نفس دائمي پاسداران خاطر نشان كرد: بسيجياني كه در جبهه ها براي شهادت جانبازي سر از پا نمي شناختند، فرماندهان پاسداري در تراز شهيدان بروجردي، ميثمي و كاظمي را مي ديدند، لذا بايد به طور دائم با مطالعه سيره سرداران شهيد خود را از نظر استحكام روحي و قدرت معنوي تقويت كنيم.
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت