۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۶۷۷۶

جرارد: ردنپ بهترین جانشین کاپلو است

استیون جرارد سرمربي فعلي تاتنهام را بهترين گزينه براي جانشيني فابيو كاپلو در پايان رقابت‌هاي يورو 2012 مي‌داند.
ایسنا - هافبك تيم فوتبال ليورپول سرمربي فعلي تاتنهام را بهترين گزينه براي جانشيني فابيو كاپلو در پايان رقابت‌هاي يورو 2012 مي‌داند.

 در حالي كه گمانه‌زني‌هاي زيادي در خصوص انتخاب سرمربي تيم ملي انگليس پس از پايان رقابت‌هاي يورو 2012 وجود دارد، هري ردنپ همچنان گزينه‌اي است كه بيش از ساير نامزدها مورد توجه قرار گرفته و از حمايت بازيكنان، مربيان و كارشناسان برخوردار است.

استيون جرارد در گفت‌وگويي كه با اسكاي اسپورت درباره‌ي انتخاب جانشين كاپلو در سال آينده انجام داد، عنوان كرد: به نظر من ردنپ بهترين مربي براي تيم ملي انگليس است. البته اين موضوع را هم قبول دارم كه مربيان انگليسي بسيار خوبي وجود دارند كه مي‌توانند از ديگر گزينه‌ها باشند.

وي ادامه داد‌: به نظر من از بين تمام گزينه‌هاي موجود سرمربي ردنپ در جايگاه بالاتري ايستاده است و در مجموع در باشگاه تاتنهام آن اندازه كه شايسته‌اش است به او احترام و اعتبار افزوده نمي‌شود. شايد دو، سه مربي ديگر هم باشند كه در كنار ردنپ شانس زيادي براي نشستن روي نيمكت تيم ملي داشته باشند.

وي درباره‌ي احتمال حضور مربي خارجي روي نيمكت تيم ملي هم گفت: اصلا درك نمي‌كنم چرا در حالي كه مربيان داخلي باكيفيتي در خود انگليس وجود دارند، بايد سراغ يك مربي خارجي برويم. با وجود اين كه معتقدم براي رسيدن به موفقيت در عرصه‌ي ملي بايد بهترين را انتخاب كنيم، اما در انگليس هم مربياني هستند كه بتوانند موفق ظاهر شوند.

تيم ملي انگليس در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي عملكرد قابل قبولي نداشت و با شكست سنگين 4 بر صفر مقابل آلمان از دور رقابت‌ها كنار رفت. اين تيم پيش از اين ناكامي بزرگ ديگري را هم تجربه كرده و حتي به يورو 2008 هم راه پيدا نكرده بود.
ارسال به دوستان