۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۱۳۳۴
انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۰

افزایش ظرفیت آزمون ورودی دوره های دکترا

داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند ، مجاز به انتخاب رشته در مرحله افزایش ظرفیت نیستند.

سازمان سنجش آموزش کشور درباره افزایش ظرفیت برخی از کد رشته محل های آزمون ورودی دوره های دکترای تخصصی ( ph.d ) سال 1390 اطلاعیه ای صادر کرد.
 
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: در جهت اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت برخی از کد محلهای آزمون دکتری ( ph.d ) سال 1390 در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور، بدینوسیله به اطلاع آندسته از شرکت کنندگان آزمون مذکور می رساند ، چنانچه در مرحله اعلام نتایج نهایی در ردیف پذیرفته شدگان قطعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی قرار نگرفته اند می توانند از 20 / 9 /90 تا پایان وقت اداری 23 / 9 /90 به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط ( 000 /38 ریال ) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند ، مجاز به انتخاب رشته در مرحله افزایش ظرفیت نیستند.

فهرست کد محلهای مرحله افزایش ظرفیت متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال به دوستان
اورونوف با وجود مصدومیت، خطرناک‌ترین بازیکن ازبکستان در بازی با ایران رقابت داغ مهاجمان ایرانی برای شکستن رکورد علی دایی در تقابل با ازبکستان پزشکیان پنجشنبه عازم ترکمنستان می‌شود اردوغان: اسرائیل یک «سازمان تروریستی صهیونیستی» است دختر دل پیرو راه پدر را ادامه می‌دهد؛ پیوستن به تیم جوانان بانوان یوونتوس (+عکس) قالیباف به تاجیکستان رفت شمار شهدای لبنان به ۲ هزار و ۱۴۱ نفر رسید وین رونی و بکام در صدر؛ 25 ستاره تاریخ فوتبال انگلیس در قرن 21 عکس هوایی بم، سال ١٣٣۵ کسی تا حالا چنین استفاده‌‌ هوشمندانه‌ای از گوشی موبایل یا تبلت‌ کرده؟!(فیلم) گسترده‌ ترین حمله موشکی حزب‌ الله به منطقه «صفد» از آغاز جنگ غزه مجیدی: به استقلال برنمی‌گردم جزئیات مستدل از زلزله‌ ۴.۵ سمنان که خبرساز شده بود پایان تلخ فوتبال برای هافبک برزیلی وستهام؟ اتهام شرط‌بندی و خطر محرومیت مادام‌العمر رسانه‌های اسرائیلی:شخصی با تابعیت اسرائیلی در بیروت بازداشت شده