۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۳۰۹۸
انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۰

فارس/ اعدام دو متجاوز به عنف در ملاءعام

فارس/ اعدام دو متجاوز به عنف در ملاءعام
اقدامات مجرمانه این دو متهم و شوک ناشی از ارتکاب آن در منطقه سبب شد تا پرونده با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان فارس پیش از موعد مقرر رسیدگی و متهمان پرونده به مجازات اعدام و تحمل 15 سال زندان محکوم شدند.

حکم اعدام دو نفر از متهمان به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف صبح امروز در شهرستان رستم در ملا عام به اجرا درآمد.

به گزارش فارس، متهمان این پرونده «سامر- ر» و «حسین – م» اردیبهشت امسال با اقدام به آدم‌ربایی و آسیب حیثیتی و تجاوز به عنف در تعقیب قرار گرفته که پس از دستگیری در سریع‌ترین زمان ممکن در شعبه ششم دادگاه کیفری استان واقع در شهرستان کازرون رسیدگی و احکام اعدام این دو متهم صادر شد.

اقدامات مجرمانه این دو متهم و شوک ناشی از ارتکاب آن در منطقه سبب شد تا پرونده با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان فارس پیش از موعد مقرر رسیدگی و متهمان پرونده به مجازات اعدام و تحمل 15 سال زندان محکوم شدند.

پس از تأیید حکم اعدام این متهمان در شعبه نهم دیوان عالی کشور و رئیس قوه قضائیه و رد شدن تقاضای عفو این افراد در کمیسیون عفو و بخشودگی این قوه متهمان ساعت ۷:۳۰ صبح امروز با حضور مسئولان قضایی و انتظامی و جمع کثیری از مردم شهرستان رستم در ملا عام به دار مجازات آویخته شدند.

قاضی محمد مهدی محمودی رئیس دادگستری شهرستان رستم نیز در این مورد گفت: سرعت دستگیری و انجام تحقیقات اولیه و محاکمه و همچنین صدور حکم و اجرای حکم اعدام متهمان این پرونده در رستم را می‌توان یکی از سریع‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده در کشور خواند.

وی افزود: اجرای این حد الهی در شهر مصیری مرکز شهرستان رستم موجب رضایت عمومی مردم شد.
شهرستان رستم غرب استان فارس و در فاصله 160 کیلومتری شیراز واقع است.

ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت