۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۳۸۷۹
انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۰

تسهيلات بانكي 25 ميليون توماني مسكن مهر براي رانندگان تاكسي

بر اساس اين اطلاعيه تاكسيرانان مي‌توانند با توجه به منطقه مربوطه و يا مراجعه به شركت‌هاي تاكسيراني تحت پوشش براي دريافت اطلاعات تكميلي، نسبت به ثبت‌نام و دريافت معرفي‌نامه اقدام كنند.
سازمان تاكسيراني از ارائه تسهيلات بانكي 25 ميليون توماني با بازپرداخت 13 ساله و كارمزد 4 درصدي براي رانندگان تاكسي خبر داد.

به گزارش ايسنا، سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران در راستاي خدمت‌رساني و به منظور تامين مسكن تاكسيرانان بر اساس توافق‌نامه شركت عمران شهر جديد پرند نسبت به واگذاري واحدهاي يك الي سه خوابه احداثي مسكن مهر با استفاده از تسهيلات بانكي 25 ميليون توماني و بازپرداخت 13 ساله با كارمزد 4 درصد اقدام كرده است.

بر اساس اين اطلاعيه تاكسيرانان مي‌توانند با توجه به منطقه مربوطه و يا مراجعه به شركت‌هاي تاكسيراني تحت پوشش براي دريافت اطلاعات تكميلي، نسبت به ثبت‌نام و دريافت معرفي‌نامه اقدام كنند.

لازم به ذكر است وجوه آورده صرفا با ابلاغ شركت عمران پرند به بانك مربوطه پرداخت مي‌شود و در هنگام ثبت‌نام هيچگونه وجهي توسط شركت‌هاي تاكسيراني مربوطه اخذ نمي‌شود.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود