۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۴۸۱۵
انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۰

فرهنگسرای خاوران جمعه‌های زمستان هم تعطیل نیست

جمعه‌ها و تئاتر خانواده، جمعه‌ها و ورزش، جمعه‌ها و محفل انس با قرآن، جمعه‌ها و پیام وحی، رنگ هنر، جمعه‌ها و غذای سالم-خانواده سالم، جمعه‌ها و خانواده من و جمعه‌ها و توپ و تور از برنامه‌های ویژه فرهنگسرای خاوران در برنامه پانزده نشین‌هاست.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه پانزده‌نشین‌ها با عنوان «جمعه‌ها فرهنگسرای خاوران تعطیل نیست» در روزهای جمعه فصل زمستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، سید علیرضا مژگانی مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 و رییس فرهنگسرای خاوران ضمن بیان این مطلب گفت: این برنامه با هدف انتقال پیام‌های مرتبط با حوزه آسیب‌های تعاملی، رفتاری و دینی در حوزه خانواده آشنایی خانواده‌ها با تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی و ایجاد فضای تفریحی سالم و سرگرم‌کننده، از 6 دی تا 28 بهمن هر جمعه از ساعت 15 تا 18 در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

رییس فرهنگسرای خاوران با تاکید بر رفع نیازهای اصلی خانواده‌ها در حوزه تنوع و سرگرمی سالم، نیازهای معنوی و ایجاد یک فضای مناسب و امن،‌ افزود: جمعه‌ها و تئاتر خانواده، جمعه‌ها و ورزش، جمعه‌ها و محفل انس با قرآن، جمعه‌ها و پیام وحی، رنگ هنر، جمعه‌ها و غذای سالم-خانواده سالم، جمعه‌ها و خانواده من و جمعه‌ها و توپ و تور از برنامه‌های ویژه فرهنگسرای خاوران در برنامه پانزده نشین‌هاست.

ويژه برنامه پانزده نشين‌ها با عنوان «جمعه ها فرهنگسراي خاوران تعطيل نيست» براي تمامي خانواده‌هاي منطقه 15 و دیگر شهروندان شهر تهران روزهاي جمعه در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود