۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۴۹۵۲

خلعتبري در ايران پرسپوليسي مي‌شود

قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي‌گويد وضعيت آمدن خلعتبري به پرسپوليس تا پايان روز چهارشنبه مشخص مي‌شود.
ورزش3- جمشيد زارع درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين باشگاه و مذاکره اين باشگاه با محمدرضا خلعتبري اظهار کرد: طبق صحبتي که با مدير برنامه‌هاي خلعتبري داشتيم، او به ما اعلام کرد که اين بازيکن از چند تيم اماراتي پيشنهاد دارد و در صورتي که بخواهد در ايران بازي کند،‌ حتما به پرسپوليس خواهد آمد.

زارع ادامه داد: ما تا پايان امشب(چهارشنبه) براي پاسخ خلعتبري به پرسپوليس صبر مي‌کنيم، چرا که ديگر زمان زيادي تا آغاز نيم فصل دوم باقي نمانده و بايد وضعيت بازيکنانمان مشخص شود.

وي همچنين درباره احتمال رفتن عليرضا حقيقي از پرسپوليس گفت: دنيزلي با خود من صحبت کرد و گفت اگر خود حقيقي مايل به رفتن است و با انتقال او پول خوبي هم به باشگاه مي‌رسد، من مخالفتي با جدايي او ندارم، اگر يک دروازه‌بان جوان و با آتيه که فيزيک مناسبي دارد جذب کنيد در کنار معمارزاده از او استفاده خواهم کرد و مشکلي هم نخواهد بود.

زارع افزود: ما براي روشن شدن وضعيت حقيقي هم تا پايان امشب صبر مي‌کنيم و اگر باشگاه روسي تا آن زمان به ما جواب ندهد، ما ديگر اين پرونده را تمام مي‌کنيم و حقيقي هم در پرسپوليس مي‌ماند.

وي در پاسخ به اين سوال که باشگاه پرسپوليس چه بازيکنان ديگري براي به خدمت گرفتن در نيم فصل دوم مدنظر دارد، گفت: ما غير از بازيکناني که در فهرست خريدمان وجود دارند با بازيکنان ديگري مذاکره نخواهيم کرد. باشگاه پرسپوليس زايد را به خدمت گرفته و ديگر بازيکن خارجي جذب نخواهيم کرد. ضمن اين که موضوع آمدن مهدوي کيا هم کاملا منتفي شد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس همچنين درباره دستياران دنيزلي هم گفت: همان طور که پيش از اين گفتيم دنيزلي يک دستيار ترک با خود مي‌آورد و ساير دستيارانش هم از مربيان ايراني خواهند بود. فکر مي‌کنم ظرف دو، سه روز آينده و با هماهنگي‌هايي که با رويانيان انجام مي‌شود، دستياران جديد دنيزلي هم معرفي شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

 
ارسال به دوستان